Pokiaľ má pamäť neklame Mercedesy na 84 išli v roku 2019 a bolo to odôvodnené tým že kvôli reko KV aby bola nahradená kapacita a doteraz tam ostali.. radšej by som videl MBCC napríklad na 93 alebo podobnej linke, 84 prežije aj bez nich ..
Hej skontroloval som staršiu výpravu a sedí to ako som si pamätál
Zostáva dúfať, že sa to ešte zmení, keďže aspoň cez PD by sa tam zišli. Veď náklady na prevádzku 31Tr nie sú až toľko vyššie ako na prevádzku 30Tr, alebo áno?
Osobne by som označil Sorky na L84 ako kapacitne oslabené spoje, aj keď viem, že Jurák tam už nemá nič kapacitne väčšie okrem Otokarov vypraviť. A ak sa nemýlim, ten veľký počet odstavených kusov v Petržalke je pre poruchy spôsobené nedostatočnou údržbou. V tomto je depo Petržalka veľkou tragédiou. Tragédiou preto, lebo si musí z Trnávky a Juráku požičiavať vozy na niekoľko týždňov, aby mohol zabezpečiť výpravu svojich spojov.
Stačí si pozrieť dnešnu výpravu
Ale tak tu je sumár všeobecný
Na 68 sú MBCC čo je navyšenie kapacity.
191 má fullklbak čo je fajn
Jedine ešte ta 88 čo sa týka správnej kapacity je dlhodobo podvyživená (aspoň počas špičky by tam mohli byť nejaké kĺby, prípadne SU 15)
Ale keďže neviem aké presuny presne nastali, viem sa orientovať iba podľa čísel a NB18 z Petržalky sú na Tom veľmi biedne čo sa týka vypravenosti
Otazne je potom ako prestavkuju 40/8-10, ktore v sedle robia len 40. Taka 40/8 nema ani raz prestavku (ako voz) viac ako 15min. Jedine vecer okolo 22.hod na letisku 31min. Musi byt tiez striedac aj ranny aj poobedny tam.
Alebo vikendove tusim 40/9-11 ktore su zidaky od 11 do 19tej. Na tych tiez je urcite striedac.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto
Alebo vikendove tusim 40/9-11 ktore su zidaky od 11 do 19tej. Na tych tiez je urcite striedac.