Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ak sa vám bude chcieť skuste vypisať na ktorých linkach chodia klbaky a kde kratasy😉
Reply on: Petto #248790:
Takže 61 už bude trolejbusová?
Reply on: Viko #248791:
Z 88cky sa zobralo 10 vozov - 4 išli na X4 a 6 na 95. Mali byť aj na 53ke, ale tam posledné dni sú krátke vozy. Na 191 sú tiež krátke, čiže aj odtiaľ sa zobrali dlhé vozy. Nemyslím si, že ukončenie výluky pomôže zlepšiť situáciu s vozmi. Trocha pomôže keď sa uvoľnia autobusy zo 61tky, ale chýba dosť vozov. Stačí si pozrieť výpravu kde všade je oslabená kapacita.

A dnes nejazdia ani hrbáče, ani oranžové Citelisy (mimo školských spojov) a aj tak zvládli nahradiť dosť veľa kĺbových vozov, čiže tam tá rezerva je.
Reply on: patrik #248788:
Plus sa dali kĺbaky na 95, keďže sa riedil interval aby boli voľní vodiči. To je ďalších 6 poradí. Čiže darmo sú oživené stariny a jazdenky, s ohľadom na stav všetkého to nevychádza.

A je naozaj prebytok kraťasov, keď navyše nie všetky elebusy môžu jazdiť? Načo sa potom držia hrbáče a oranžové Citelisy? Načo sa oživovala 3102?
Reply on: Ma178rek #248783:
Trochu pomoze stav, ked prejde L61 na tbus sekciu. To mame 11ks klbakov +.
Reply on: patrik #248788:
Súhlasím, len neviem či chcú objednať ďalšie klbové...
Podla mna to budú robiť tak, že zvýšia interval a budú chodiť kratke čo je nelogické a nešetrné.
Reply on: Viko #248782:
Na X4 sú 4 vozy a zobrali sa vtedy klbaky z linky 88 (som naozaj zvedavý, či sa tam vrátia po skončení výluky). Okrem toho sa vrátili do premávky niektoré jazdenky a 15 metrové Solarisy.

A petržalská údržba - keď nie sú ani ľudia ani diely, tak veľa sa toho nedá spraviť. Plus prvá séria NB 18 a Capacity už majú svoje roky a je potrebné ich nahradiť novými vozmi.

Tu je aj otázka, že na čo sa kúpilo toľko NS 12 (áno krátke vozy bolo treba, ale či až toľko), tých je prebytok teraz a kĺbových naopak nedostatok.
Reply on: SimonMHD #248786:
Áno, len to vždy bolo, že Škola 1, Škola 2.....
Reply on: Viktor85 #248785:
Pozri sa na úplný koniec výpravy. Je tam kolónka “Škola”.
Aké sú školské linky? Lebo keď si dám cestovné poriadky tak školská je len jedna Šk16. A vo výprave to nie je uvedené.
Reply on: 810zssk #248781:
Predpokladam, ze rovnako ako u vodicov odchadzaju do dochodku aj dielenski, u nas v KE sa obcas stane, ze sa objednaju a dodaju nahradne diely, ale to nema kto spravit.
Reply on: 810zssk #248781:
Dlhodobá neudržba a najstaršie vozy majú 13r, pár vozov sa vie preradiť možno z Trnavský/JD ale to nepomôže..
Pokiaľ sa nedajú peniaze na údržbu nebude mať čo jazdiť
Však len sumár sumárum dlhšie odstavené vozy 25+ soriek z toho 8 dlhšie ako 1/2 rok
Mbcc 10 z toho 6 dlhšie
Otokar 4 dlhšie ako 2 týždne
To je cca 40 vozov ktoré teraz chýba dennodenne
Hlavne tie Sorky a mbcc ktoré sú dlhodobo odstavené
Zvyšné busy nepozerám lebo jazdenky neviem v akom sú stave, pár solarisov 15m vie byť pojazednych a letiskové Solarisy nerátam lebo tie okrem 61 takmer nikde inde nie sú
Reply on: 810zssk #248781:
Ale časť redukcie bola aj kvôli tomu, aby bolo aké harmoniky nasadiť na X4. Počkáme týždeň, či sa to zastabilizuje, ale skôr je problémom úroveň petržalskej údržby.
Reply on: patrik #248780:
A prečo vlastne chýbajú klbáky? Však sa v poslednej dobe nevyraďovalo (ak nerátame náhradu novými vozmi), doprava sa redukuje takže ani turnusová potreba nemohla stúpnuť. Kde je problém? DPB šetril na údržbe a teraz je prekvapený že mu tie autobusy odchádzajú, alebo čo?
Reply on: birch #248776:
Tá výprava v Petržalke je už veľmi kritická a nič sa s tým nerobí. Najprv sa zhoršili intervaly a teraz jazdia krátke vozy na kĺbových linkách. Som zvedavý, že ako toto chcú vyriešiť, keď sa neobjednajú nové vozy.
triskaidekafobia

triskaidekafobia

Kedy budú na Račianskej doplnené elektronické tabule (na rekonštruovaných zastávkach)?
Reply on: birch #248776:
Akože od marca by sa na tej 93 tie police aj zišli. Nakoľko od marca do konca roka nebude premávať viedensky rex z hlavnej stanice cez marchegg. Ide sa modernizovať a elektrifikovať ten úsek od devínskej po rakúske hranice. Čiže jediná možnosť cesty do Viedne bude cez Petržalku. Tak na tu batožinu by sa to zišlo
Reply on: 3pa3ck3 #248775:
Keby to boli predĺžené REX boli by to REX 😃 Toto sú R ktoré čiastočne suplujú REXy ktoré by sa už nezmestili.

Problém je totálny bordel ktorý ZSSK má v kategóriách vlakoch a úplná absencia koncepcie. Čo by ešte nejak išlo prekusnúť keby boli ako ÖBB kde vlak je vlak a lístok je lístok (okrem nightjetov a pár špeciálnych ponúk), nie ako ten tarifný bordel čo prevádzkujú kde existujú vlaky kde platí regional aj IDS tarifa, vlaky kde neplatí regional ale platí IDS tarifa a vlaky kde neplatí ani regional ani IDS tarifa. A ešte IC kde neplatí nič len IC lístok.
Tie sóla na L93 vyzerajú ako predzvesť nasadenia letiskových Solarisov na túto linku. Oproti sólam bude totiž aj kĺb so zbytočnými policami na batožinu zlepšením 😈

P.S.: 2538 premával s tabuľkou Záložné vozidlo. To mi pripomenulo časy posledného IK435 na tejto linke na garantovane nízkopodlažnom spoji, ten sa tiež maskovával ako ZV 😃

P.S.2: Samozrejme som rád, že prišlo aspoň to sólo.
Reply on: 810zssk #248767:
R50 je v podmienkach ZSSK unikátna linka, kde R sú vlastne len predĺžené REX (alebo naopak - keďže toto sú jediné REX s prvou triedou a predajom miesteniek).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.