Laminátka asi myslela situáciu priamo v okolí Bhf Engerau, kde bude zabžar na slovenské pomery prudko menšinové?
Každopádne sa tým prispieva k tomu, aby sa tam skôr či neskôr stala nejaká tragédia. Na tom "prostrednom" priecestí je veľmi častý pohyb chodcov a cyklistov, lebo je to dobrá spojka Kopčian/cyklotrasy s Lúkami. Potom, čo v ó cé Lúky otvorili Kaufland, Lidl a Action, frekventovanosť ešte stúpla. Bežne vídam, že miestni obchádzajú spadnuté závory. Ani sa im nečudujem - minule som tam naozaj stál päť minút. Na pandorfskú trať je výhľad povedzme, že OK, ale kamenecká tam akurát vychádza poza kríky z oblúka...
Asi preto, že vlaku sa dá postaviť na voľno až keď je priecestie zatvorené. Podobnú situáciu mám priamo pod oknom - modré gumy zatvárajú priecestie s už aj tak extrémne dlhou predzváňačkou aj päť minút pred odchodom vlaku, čo tam po gumokolistoch.
1) Tak je možné, že pre vonkajšiu podobnosť som si DE spojil s AT.
2) Zákon je mantra?
3) V prvom rade mi šlo o to, že vodiči ten zákon tak či tak nedodržiavajú a ja som to chcel spraviť menej ohrozujúcim.
Ja som sa vyskytoval v Prahe pravidelne už od detstva. V osemdesiatych rokoch bolo obdobie, keď Praha v bežnom prevádzkovom nasadení sóla nepoznala. Aj na nočákoch boli len súpravy. A uzol Lazarská zvládal. Halt sa trocha predĺžili dochádzkové vzdialenosti.
Môžem potvrdiť, občas som stál za Wolfsthalom smer Wien a čakal na prejazd S7. Závory íšli hore splu so zrušením červeného blikania. Považujem to za oveľa lepší systém ako je u nás.
Odpovede od zamestnancov dráh sú najväčším zdrojom dezinforámcií, tak ich tu nebudem šíriť. Možno rýchliková laminátka vie viacej, venoval sa tomu, snáď napíše.
A miesto vandalov vozy budú trpieť vodičmi. Ako asi pred dvadsiatimi rokmi, kedy sa za zastávkou "Borská" našlapla jazda, výbehom pri cca. 65 km/h sa prešlo cez sekciu v "esíčku", následne plná jazda. Istá nemenovaná zrýchľovačová súprava T3SUCS. Dolu Karloveskou sme predbehli odťahovaciu Aviu (ktorá si to valila dolu Karloveskou čo to dá), ktorej vodič neveriacky otočil hlavu k tramvaji, takmer mu vypadla cigareta z huby. Ručička rýchlomeru sa dávno oprela na hodnote 80 km/h a súprava ďalej zrýchľovala. Zvuk prevodoviek ktorý som nikdy predtým ani potom nepočul. GPS v mobile vtedy nebolo, ale môj osobný odhad je, že sme to rozbehli na 110 km/h. Asi 50 metrov pred zastávkou Nad Lúčkami bol pustený pedál jazdy. Hodilo nás to o predné okno, prúd prípravy 350A. Očakával som, že pangorgraf pred nás spadne do koľajiska. Našťastie tam bola ešte reťazovka. Prešľapnutie jazdy = príprava vynulovaná, do dvoch sekúnd vyletela znovu na 350A. Nasledovala plná EDB = 360A. Do oblúku sme vleteli asi 70 km/h. V zastávke Jurigovo nám. sa vo vozidle začal šíriť smrad. V oblúku na Molecovej sme zastavili, otvorili všetky dvere a nechali voz vyvetrať a zrýchľovač vyfúkať. Odporové články zrýchľovaču museli pri prejazde zastávkou Nad Lúčkami svietiť ako žiarovka.
Je to off-topic, ale vie mi niekto veci znalý vysvetliť, prečo je taká nekonečná červená na priecestiach v Petržalke na Kopčianskej? Tam sa signalizácia spustí hneď ako je postavená cesta na Kittsee, aj keď regionalexprescúg nach vín ešte spokojne kvasí s pár minútami do pravidelného odchodu na nástupišti alebo ako?
Čo som si teraz pozrel videá na Youtube, tak v Rakúsku vždy zhasla červená až po zdvihnutí závor. Z toho, čo je z Európy na YT dostupné, zhasínajú/prestávajú blikať červené svetlá ešte pred tým len v Nemecku, Švajčiarsku a Bulharsku.
Ale keď sme pri tom, našu situáciu by to úplne neriešilo, keďže v zákone máme výslovne zakázané vchádzať na priecestie počas zdvíhania závor.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
upravovač fotiek