prečo? ani v Prahe to neorganizuje ani DPP, ani ROPID. Zopár dopravných nadšencov sa tu snáď nájde, myslím, že aj nadšencov Foglara(sám patrím k obom skupinám).
Čítal som, a je tam, že je to možnosť. A pri mojich cestách tiež si všímam,že pečiatkujú menej, ako pípajú. Akurát, že pípanie je lepšie, lebo sa zbierajú dáta.
Už dva mesiace, zssk to povolil, že môžu. Takže je to dobrovoľné.
Doteraz cez pipanie scitavali cestujúcich, minulý týždeň scitavali osobne vlozene špičkové Os na S60, co viem.
Nie. Naopak, tým, že sú takto zmätočne vozidlá označované, DPB porušuje § 54 ods. 3 vyhlášky č. 351/2010 Z. z. o dopravnom poriadku dráh. Je to zrejme ešte pozostatok v zmýšľaní z čias, kedy neboli električky vybavené elektronickými transparentmi a nebolo veľmi praktické, aby vodič nosil a vymieňal kvôli dojazdom linkové tabule. Obzvlášť tie čelné na T3 a K2. Nemá to žiadny racionálny dôvod.
V DPB majú údajne nejaký problém so SW v ktorom je vraj zložité robiť prejazdy medzi linkami, takže sa snažia tomu vyhýbať tam kde to nie je nutné. Osobne toto považujem za jeden z možných dôvodov (druhá možnosť je proste že nikdy sa to tak nerobilo).
Inak vedenie výjazdov/dojazdov po inej linke považujem za ideálne riešenie, najmä pri autobusoch kde by bolo vhodné vynechať také exotiny ako 20ka na Trnavskom mýte (namiesto toho by to mohol byť spoj L63 ktorý zo zastávky "OC Lamač v Karlovej Vsi" pokračuje ako linka 20 smer "Fabrika Opletalova"). Aj by sa v tom ľudia lepšie orientovali, aj by sa vďaka tomu tie spoje dostali do CP v celej trase. Prípadne potom som uvažoval nad vyslovene dedikovaných dojazdovými/výjazdovými linkami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
upravovač fotiek
https://imhd.sk/ba/doc/sk/11405/Sci-fi-iMHD-bolo-hacknut%C3%A9
Odporúčam, aj keď po funuse, prečítať si sci-fi ktoré vzniklo pred dvadsiatimi rokmi!