Reply on: Valec #245658:
Súhlasím, len by som dodal že využívanie synergií je vhodné tam kde obsluhovaný celok netvorí sama o sebe jednotku ktorá sama o sebe dáva zmysel na zriadenie samostatnej linky. V Bratislave je týmto príkladom už dnes Ráztočná, ktorú sa nijak zmysluplne nedalo obslúžiť MHD linkou, ale prostredníctvom toho že tade jazdia linky regiobusov získala nejakú verejnú dopravu.Marianku ako "pilot" navrhujem práve preto že je to malý výbežok pri Bratislave, ktorý nevedie po trase ničoho iného a funkčne už zo Záhorskou Bystricou "zrástol", takže ak odmyslíme administratívne hranice obcí, nie je veľmi logické aby potreboval vlastnú linku. Inak povedané, keby Marianka bola formálne súčasťou mesta, jednoznačne by sa riešila formou predĺženia 37/137 a nikto by ani neuvažoval o separátnej linke.
Doprava by v zásade mala reflektovať dopyt cestujúcich a prepravné vzťahy, nie formality.
810zssk
A opakujem, nebavíme sa o Stupave. Tam je dosť silný dopyt + vzdialenosť na vlastnú linku. Ale Marianka už doslova zrástla s Bratislavou.