Alebo ju ťahaž priebežne cez Zidiny až k Tescu Lamač aby sa nemusel bus točiť na Segnároch, kde má bus problém, keď tam stojí nejaký génius s autom. Ešte 10m voz ako tak, ale 12m tam ide krokom.
Áno, toto si pamätám ešte, že 37ka bola expresná 102.
Behá mi hlavou kopa riešení, ale dám si na papier a po čase to dám sem, až mi z toho výjde niečo znesiteľné. Ale len tak načrtnem, že Segnáre by som chcel vo svojom návrhu riešiť obsluhou tak aby sa tam bus netočil ale aby vyšiel na križovatke Harmincova / Lamačská cesta. Potom druhá vec je, že zokruhovať 23 a 123, plus do toho zapojiť nejak 36ku aj. Z 30 a 63 urobiť potom jednu nosnú linku pre Lamač, len otázne je, že kam ju poslať a ako ju nejak preložiť s 37kou.
Cestujúcim zo ZB si myslím že nie je žiadúce motať sa zachádzkou cez Segnáre. Ale súhlasím že ideálne by bolo zrušiť 30 a posilniť intervaly 37 a 63 (tá sa zrejme aj tak bude musieť posilniť keďže pôjde po Trnavskej/Ivanskej namiesto baterkovej 61), obsluhu Segnárov vyriešiť nejakou častejšie predávajúcou 23
ono to je tak trosku z historickych dovodov, linka 30 (povodne linka 26) je obsluha lamaca, kdezto linka 37 (povodne 102) je/bol expres obsluhujuci zahorsku bystricu....
a ak by si ich na spolocnom useku zlucil (teda nechal povodny expres stat na vsetkych nacestnych zastavkach) tak by z pozadovanej kapacity pre zahorsku uzrala vacsiu cast "lokalna" zataz....
Na základe čoho DPB šachuje s nasadzovaním autobusov na linky podľa kapacity? Lebo na 29 a 37 v klbáku vidím často do 20 ľudí, dakedy ani to nie a naproti tomu nedávno na linke 68 cez prázdniny škrtili výdavky nasadzovaním 12m vozidiel zatiaľ čo na 29 a 37 boli 18m.
Ešte mi napadlo v súvislosti s linkou 37 a systémom akým obsluhuje od Lamača po Most SNP zastávky a akým linka 30, že či by nebolo žiadúce to zjednotiť pri týchto dvoch linkách, resp. zreorganizovať to kvantum liniek v Lamači vrátane 23, 36 a 123 (viem, že 36ka tam nepremáva ale spolu s 23 a 123 sa motajú cez Bory).
Vydá, ale prečo by mal DPB platiť 132 € za vydanie duplikátu, keď môže zaplatiť 33 € za novú kombináciu? Na duplikát naviac budeš čakať niekoľko týždňov pri tomto bordeli, ktorý vládne vo výrobe tabuliek a s jednou tabuľkou voz do výpravy nepošlú. Takže ekonomicky to nemá žiadny zmysel.
Hej tiez som to skusil a teraz to uz zjavne ide. ALes stale nerozumiem preco to ukazuje skor ako "last option" aj napriek tomu ze je to 9/10 jazd ta najrychlejsia
Viko