Reply on: samkoh #244849:
Ja len vravím, že sa senecké a báhonské vlaky dajú previazať aj jedným spojom - zo Senca x:12 (prichod vlaku z BA o x:05), príchod do Báhoňa x:43 (odchod vlaku do BA o x:50), a do toho grobské spoje s odchodom zo Senca x:42 od vlaku x:35 = polhod. takt. Ok, cez víkend nech to je rozdelené, lebo netreba tak husto, ale cez týždeň sa to priam ponúka takto, a zachovať tým aktuálny interval linky, a nie oslabiť takt a tým ešte aj uškodiť pokračujúcim cez Grob ďalej.V opačnom smere takisto: z Báhoňa od vlaku ak odíde spojod vlaku z BA, tak príde do Senca práve k ďalšiemu vlaku do BA, a do toho grobské spiatočné spoje opäť k vlaku do BA. V oboch smeroch sa ponúka teda polhod. interval s podobným vzkm objemom ako dnes, ale vidím len drastické oslabenie, a ešte k tomu znemožnenie previazania.
Mimochodom ideme mať hodinový takt vlakov aj vo voľných dňoch, ale autobusy zostavajú podľa všetkého v celom kraji dvojhodinovo. Dezintergrovaný systém sa ďalej rozpadáva do chaosu. Takt už ako noty na bubon, prípoje (negarantované) len k vybraným vlakom.
Joyki
V ubiane zatiaľ vidím cez voľné dni od seba úplne odseparované úseky Senec - V. Grob a V. Grob - Báhoň, s 30 min. čakaním v Grobe, čiže prichádza rozbitie linky.
Namiesto toho, aby linka premávala tak ako doteraz cez týždeň s polhod. intervalom so striedavými konečnými Grob/Báhoň, a to v presne tých istých časoch, čo tam vidím od Grobu ďalej na Báhoň, ale logicky už zo Senca od vlakov /odvoz od Os aj ZrOs/, tak cez týždeň oslabenie na hodinu, a cez víkend oslabenie + ešte aj seknutie v polovici. Čiže linka oslabená o 35 % a ešte aj rozdelená. Zas vyženú ľudí do áut.