Celý kraj bude takto vyzerať pomaly: https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercity.com/attachments/3e46b34c-b01c-4a4b-ba95-c82c3642934b-jpeg.3586381/
skrinky nikde, lebo sú vo výrobe, a tyče sú nízke, a tak musia terčíky dávať na obe strany, pričom v štandardoch je jasne napísané, že max. 7 terčíkov pod seba s dodržaním výškovej normy. Samozrejme Arriva aj toto dodrbe.
skrinky nikde, lebo sú vo výrobe, a tyče sú nízke, a tak musia terčíky dávať na obe strany, pričom v štandardoch je jasne napísané, že max. 7 terčíkov pod seba s dodržaním výškovej normy. Samozrejme Arriva aj toto dodrbe.
Ike
Aký je pre Teba ako dopravcu 0000, a. s., ktorý chce komerčne podnikať na trati 120 rozdiel medzi stavom:
a) keď vo verejnom záujme vykonáva dopravu ZSSK s hustým taktom a ty v ňom nevieš nájsť bonitnú dieru,
b) keď vo verejnom záujme vykonáva dopravu RegioJet spolu s Arrivou s hustým taktom a ty v ňom nevieš nájsť bonitnú dieru.
Či sa robia súťaže alebo nie, časové polohy vždy určuje štát. Dokonca na tento účel vznikol po 13 rokoch od zákonnej povinnosti Plán dopravnej obslužnosti. Vstupom na strane komerčného dopravcu vo verejnom záujme (na základe výsledku súťaže) bude kvalita a cena za vlkm. Časové polohy bude stále určovať štát.