Reply on: Valec #244070:
Mne osobne nejako nevadia tieto rozloženia ako to má Arriva spravené. Asi to bude aj tým, že už počas súťaže DPB som videl, že táto možnosť tam je. No podľa mňa stálo za zváženie, že miesta kde to bude takto rozdelené mohol byť celý ten symbol vozidla uprostred. Neviem či som zrozumiteľný no nebol by namontovaný na strane ale v strede. Bolo by to podľa mňa o niečo lepšie ako toto ale hovorím, mne osobne nevadí ani toto nejako.
, každopádne dobre vedieť
Ike
Aký je pre Teba ako dopravcu 0000, a. s., ktorý chce komerčne podnikať na trati 120 rozdiel medzi stavom:
a) keď vo verejnom záujme vykonáva dopravu ZSSK s hustým taktom a ty v ňom nevieš nájsť bonitnú dieru,
b) keď vo verejnom záujme vykonáva dopravu RegioJet spolu s Arrivou s hustým taktom a ty v ňom nevieš nájsť bonitnú dieru.
Či sa robia súťaže alebo nie, časové polohy vždy určuje štát. Dokonca na tento účel vznikol po 13 rokoch od zákonnej povinnosti Plán dopravnej obslužnosti. Vstupom na strane komerčného dopravcu vo verejnom záujme (na základe výsledku súťaže) bude kvalita a cena za vlkm. Časové polohy bude stále určovať štát.