Reply on: zakaznik #242516:
železničná a celkovo akákoľvek dopravná sieť by sa pri porovnávaní medzi územiami mala charakterizovať hustotou v km trás na km^2 územia, nie dĺžkou v km. Praktické vysvetlenie: V Luxembursku by mohli mať železnicu na každom kilometri v poludníkovom aj rovnobežkovom smere a aj tak by nedosiahli dĺžku Transsibírskej magistrály. Ale neboj sa, už som to musel vysvetľovať aj spolužiakom, ktorí už mali absolvovanú geografiu dopravy.
diky
Po Rajtákovej pri výluke (oprave Hodonínskej) jazdili všetky autobusy a v podstate to bolo v pohode (len tam neparkovali autá), ale určite nie je reálne tadiaľ viesť v linku v takom hustom intervale a stačil by minibus, lenže aký?
To Tesco Lamač je ozaj nešťastné a verím, že v daždi to nie je bohviečo ale tak do obchodov sa nechodí každý deň... takže jedna linka by tam mala postačovať.
ŽST Lamač beriem, ak z linky 30 spravíme prioritnú linku ako "vymeták" Lamača a 37,63 expres s dostatočnou kapacitou + posila 92, tak iste na ŽST Lamač spolu s prímestskou dopravou stačia.