Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kubo03 #240279:
Všetky nefunkčné aj na Račianskom mýte. A na Trnavskom je myslím pokazený ten multifunkčný automat.
Reply on: Jak44 #240281:
Keď môže právne platiť starý lístok ešte tri mesiace, prečo by nemohol právne platiť aj nový tri dni vopred?
Reply on: Andy #240280:
Tipujem, že z dôvodu, že ten drahší lístok právne dnes ešte neexistuje. Kedže nová tarifa platí až od 1.7.2021.
Inak prečo vlastne tie automaty pri zmene tarify nemôžu proste predávať aspoň tie nové lístky? Keby som nemal lístok, tak by stále pre mňa bola lepšia možnosť kúpiť si ten drahší, než riskovať pokutu.
Reply on: TeBeCe #240278:
Dnes na hlavnej stanici tiež všetky nefunkčné
Reply on: si #240277:
dnes popoludni uz v celej karlovke nebol funkcny automat.
Reply on: 3pa3ck3 #240261:
dnes dopoludnia na kramaroch (zastavka Magurska smer mesto) videna (ne)ocakavana situacia - 2 automaty, oba prerobene a nefunkcne a minimalne 2ja cestujuci v jednej chvili nestatny z toho ze si nemaju kde kupit listky (siel som len peso okolo)
Reply on: Petto #240275:
Evidente áno. Minulý týždeň ho testovali v Kladne.
Reply on: Peto3700 #240273:
Scania uz robi aj ebusy ? 😲
Reply on: S499.1023 #240271:
Podľa mňa sa mohol ten BUS pruh plynulo napájať na ten krátky pruh, avšak 39 by sa mohla preradovať tam, kde teraz ten BUS pruh končí (muselo by sa to ošetriť tak, aby mal ten autobus prednosť pri preraďovaní aj tam).
Včera som stretol v uliciach BA biely mestský elektrobus Scania Citywide so švédskymi EČV. Vo vnútri sedeli ľudia, ale bus nezastavoval na zastávkach. Neviete, či DPB chystá jeho testovanie?
Dnes si pripomíname prvé úmrtiny linky 64. Spomíname a máme v blahej pamäti. 😛
Reply on: Urbanway 2423 #240270:
Keďže autobusy z 90% odbočujú na RM doprava, vnímam to ako správne a logické.
Reply on: birch #240269:
Tesne pred R. mýtom je stále ten krátky pruh pre IAD, avšak BUS pruh sa končí už cca 30-40 metrov pred začiatkom tohto krátkeho pruhu.
Reply on: birch #240248:
Tak dobrá správa (najmä pre vodičov električiek) je, že vodorovné značenie do prejazdného profilu napokon nezasahuje 🙂

Inak na Radlinského v smere Rač. mýto je pre IAD vyznačený iba jeden pruh a na električkovom páse je vyznačený bus pruh (pred križovatkou sa z neho asi stane bežný pruh ako to bolo aj doteraz, tam som ale nebol, neviem to teda potvrdiť)
Nezdá sa vám, akokeby tento rok citeľne poklesol výkon klimatizácie v električkách? Alebo je to môj subjektívny pocit? Posledné dni som si uvedomil, že v každej električke, do ktorej som nastúpil bolo pocitovo tak možno o 1-2 stupne chladnejšie, než vonku.
Reply on: Trammat #240266:
Na akom matrosi ficis ked to vidis? 🙂
Reply on: lubomirs #240265:
Však to čitateľné je úplne bez problémov, stačí sa postaviť pred označník.
Reply on: gejza #240264:
Uprimne: ak chce DP odo mna aby som dodrziaval prepravny poriadok, tak ja chcem od nicj, aby boli vsetky ich oznamy citatelne, aj keby mali kvoli tomu prerobit vsetky oznacniky
Reply on: lubomirs #240260:
povedzme si úprimne - to oznámenie písané miniatúrnym písmom je pre bežného človeka asi tak "dôležité" ako "Úrad na ochranu osobných údajov" 😁 😁 😁

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.