Reply on: si #23660:
Asi to v mojom prispevku nebolo dostatocne jasne, ale investovat do novych ciel je aj podla mna zbytocne. Tu skor islo o to, ze ked nie je ani na nove cela, naco nova skrina pre relativne zachovaly trolejbus, ked su tu starsie kusy? Ale priznavam, ze mozno sudim s nedostatkom informacii. Kazdopadne z rovnakeho dovodu nechapem, preco sa vyhadzuju peniaze na Kotasie cela pre K2/T3 -- ucel to neplni ziaden, akurat to rozculuje vodicov...Re #23659 J: Cela ako Solaris? Na skrinu z 14Tr?! To si radsej ani nechcem predstavit, to by bol este vacsi paskvil, nez K2S...
Niekedy treba ist pozriet viacej vozov ze aky maju stitok -- to je jedina metoda, ako to zistit asi
Andy
- Tie dva trolejbusy, co prisli, boli na generalke v Zline, evidencne cisla su nezname, no je vysoko pravdepodobne, ze jeden z nich je 6289, kedze ta tam nedavno isla.
- 6279 dosla zo Zlina asi pred vyse 1,5 rokom, a momentalne normalne jazdi, dnes na 205
- Tie 14TrMkove kasne maju byt udajne na 62asi22, a 6226 a 6304 urcite. No o tych nie su ziadne informacie, kde sa nachadzaju.
- Nove sedadla vodica sa objavili uz v mnohych trolejbusoch, no nevidim dovod, preco by davali to zo 6279 prec...
A este detaily tych dvoch trolejbusov:
Uz nemaju okienka na klasicke tabule, takze dostanu digitalne, jeden trolejbus ma to zadne cervene svetielko v narazniku a druhe nad. V kabine vodica maju TrMkove tlacitka na dvere, sedadla maju takej cervenej farby ako 6601
galyiosha: Sice hovorite o zlom trolejbuse, ale aj tak ti odpoviem - modernizuju sa novsie kvoli tomu, ze stare sa maju vyradovat, ked budu chodit 21Tr. Preto sa modernizuju skor tie novsie.
Re #23643 S499.1023: A co je vlastne s tym 6304, ze musia menit karoseriu?
Zdenko: Zas mas blbe pripomienky