Reply on: birch #235466:
Nevidim dovod, aby 210 obsluhovala Malu scenu, kedze to nie je prestupny uzol, hlavne ked zastavka pred a zastavka po ma skoro rovnake linky. A zastavka Nove SND ma potencial generovat viac cestujucich ako Mala scena.Most SNP na nabrezi: 29, >50, 70 (a mimo tej zastavky 88)
Mala scena: 29, >50, 70, >78
Twin City: 50, 78, 88 (a po otvoreni ASMN aj 70)
- 29 by si mal prestup pri Eurovei pripadne rovno pod Mostom SNP
- 50 mas prestup na Twin City a od Auparku na stanicu ti ide 93
- 70 budes mat od ASMN po SNP paralelne potiahnutu okrem 1 zastavky so zachadzkou 2-3 minuty max.
- 78 vies pekne prestupit na Twin City ci rovno pri Eurovei
- 88 ti k SNP/na ASMN nebude prestupovat nikto
- 90 zlepsis prestupy a tym ju aj urobis viac atraktivnou na cestovanie
- 210 pridas atraktivne 4+1 body (DPB pre pokuty; SND pre kumstmajstrov; Euroveu pre ludi od ASMN/Hl. Stanice a zlepsis dostupnost nakupneho centra pre ludi zo zapadnej casti BA pri prestupe z elektriciek; lepsiu dostupnost k nabreziu + pridas lepsi prestup na 90)
810zssk
Samozrejme vzdy si treba zvazit ci je lepsie drzat zalohy, alebo civilizovanym sposobom preplatit pri meskaniach taxik (pod civilizovanym rozumiem to co robia CD, teda realne uhradu za cestu do ciela, nie ZSSK model kedy ti ujde pripoj do Malaciek a zeleznica ti zaplati taxik po Lamac).