Nuž informácie o iných mestách a regiónoch tu nie sú preto, lebo sa nenájde dobrá duša, ktorá by to bola ochotná zadarmo vo svojom voľnom čase urobiť. Ja na stránkach o MHD pracujem nepretržite od júla, venujem tomu celý svoj voľný čas a aj tak je tu stále čo vylepšovať. Možno sa niekomu bude zdať, že umiestenie napríklad fotiek na web je jednoduché, ale obnáša to nielen zoscanovanie, ale aj upravenie obrázku do dobrej podoby, osekanie okrajov, zmenšenie na požadovanú veľkosť, napísanie popisu, urobenie zmenšeniny a nakoniec nahratie na internet. Jedna fotka zaberie minimálne 15 minút. Teraz je tu 680 fotiek, čiže dokopy nás fotky stáli 170 hodín práce. Spolu so Spectrem teda stíhame robiť iba Bratislavu a nahadzovať fotky, ale ak sa nájde niekto, kto by rád napísal aj niečo k iným regiónom, s radosťou ho príjmeme medzi seba.
Spectre
predovšetkým sú to veľmi výkonné autobusy, a ich akcelerácia predstihuje aj Ikarus 415. sú aj celkom odolné, takže nevyžadujú bohvieakú údržbu. majú veľmi vysokú kapacitu - dobre vyriešené vnútorné usporiadanie
na druhú stranu však bežné TamBusy 272A180 (okrem prototypu) niesú príliš pohodlné, lebo majú také hnusné drevené sedadlá. Platí u nich to, že keď sa niečo pokazí, tak sa to dosere riadne - niektorým vozom napr. vybuchol motor:-o. Poruchovosť je však daná údržbou, a tej sa moc nedostáva.
čo sa týka tech. parametrov, tak majú trojstupňový automat VOITH, 6 valcový vodou chladený motor MAN (okrem 4400, ten má vzduchom chladený 8-válec). Maximálna rýchlosť je 110 km/h u 4400. U ostatných sa pohybuje niekde medzi 90-100 km/h, ale keď sa na to dupne, tak by to podľa mňa vytiahlo aj 130. Dôsledky by však boli nevratné ....
ideálny Tambus je 2400 a všetky krátke, pretože tie sú tiché, rýchle a zároveň pohodlné. Krátke Tambusy z roku 1995 spĺňajú normu Euro 1.