Reply on: fobust #23370:
No pozri mam na to aj tak nazor taky, ze tie odlisnosti medzi tymi typmi vozidiel su zanedbatelne, pokial je voz udrziavany. Keby to tak bolo v Bratislave, nemali by sme sa o com hadat, lebo by neboli prepadnute sedacky ani v Karose ani v Ikaruse. Kurilo by sa tiez vsade. Podlaha by nikde nebola vytrhana a dvere by sa vsade zatvarali.A mne osobne sa sedi lepsie v Karose ako v Ikaruse. Najma v tych Zlinerackych sedadlach.
galiyosha
Ked uz T3 su tu v takom prisernom stave, v akom su, a tanky ako Ik280 sa ledva ledva doziju konca svojej zivotnosti, ani si len nechcem predstavit, ako by po 5 rokoch vyzeralo nejake Combino alebo nebodaj moderny autobus od MANu alebo Mercedesu...
Odvodzovat kvalitu vozidla od toho, ako (ne)prezije bratislavske bojove podmienky, je teda maximalne scestne.
Ak sa ale sucasny stav nezmeni, aj ja sa musim pridat na stranu tych, ktori si myslia, ze elektricky od DPO Inekon a autobusy a trolejbusy od Solarisu maju o cosi vacsiu sancu nez podobne vyrobky zapadnej proveniencie prezit bratislavsku (ne)udrzbu.