Reply on: Joyki #231351:
Kapacitné problémy znamenajú, že dopyt je väčší ako ponuka (čo je super, lebo o službu je záujem). Dopyt ale nevytvára samotné letisko (hoci je cieľom pohybu za prácou, ale zase nie úplne extrémnym), ale cestujúci, ktorí z letiska/na letisko odlietajú/prilietajú.Letecká doprava je v prípade BTS nepravidelná, netaktová a nárazová (do niektorých spojov nenastupuje takmer nikto, do iných sa tlačí celé lietadlo). To znamená, že ak nechceš v niektorých spojoch voziť vzduch a v iných mať tlačenku, musíš zaviesť rovnako nepravidelnú obsluhu.
Zavedenie nepravidelnej linky by však bol nesystémový prvok, čo je pri súčasne deklarovanej doktríne nežiaduci jav. Linka 61, ktorá tvorí primárnu obsluhu letiska, ale obsluhuje aj iné oblasti, ktoré pravidelnosť vyžadujú. Preto je skutočne jediným, okamžitým a lacným riešením doplnenie jedného poradia, ktoré by bolo nesystémovo vložené do pravidelného cestovného poriadku a jazdilo by 24/7 podľa príletov/odletov (odlety až tak smerodajné nie sú, pretože check-in trvá nejaký čas a príchod na letisko nie je tak nárazový ako odchod).
Ľuďom na zastávkach po trase by nijako nevadilo, keby im nad rámec CP prišiel spoj navyše a ľudí na letisku by tento spoj vždy čakal bez ohľadu na CP. Problem solved.
Adam3