Reply on: Mike #228423:
Pokiaľ viem, tak v Dúbravke sa práve riadenie vracia po vyvolanej preferenčnej fáze tam, kde bolo predtým.A preferencia autobusov na ľavom odbočení Saratovská - Repašského pre linku 83 už existuje.
Uvažuje sa aj o doplnení preferencie pre linku 23.
Autobusy sú zdržiavané taktiež dvomi riadeným priechodmi pre chodcov, ktoré pred reškonštrukciou trate boli neriadené. Preferencia pre autobusy na týchto priechodoch neexistuje. Vtedajší HDI zamietol pripomienky, ktoré navrhovali neriadiť tieto priechody.
Matko1
K výzvam chodcov na Mýtnej – Nám. Slobody – tie tam v súčasnosti nie sú vzhľadom k okrajovým podmienkam (do ktorých bežný občan nevidí), pričom v súčasnosti sa už pracuje na optimalizácii riadenia, kde by do preferencie mali vstupovať okrem električiek aj autobusy a je predpoklad, že chodci sa budú vyzývať. Súčasné riadenie púšťa chodcov automaticky (alebo má púšťať) spolu s priľahlými smermi. Jedine vo fáze ľavých odbočení z I. Karvaša a Štefanovičovej (4. fáza) nie sú zaradení.
A ohľadne často spomínaného návratu riadenia z preferenčnej fázy do predčasne ukončenej: toto je riešené aj v križovatkách Mýtna – Námestie Slobody, Štefanovičova – Žilinská a aj v ďalších novších a to, že niekedy sa vodičovi nezdá že to tak je znamená, že boli splnené podmienky na prechod do inej fázy. Je taktiež snaha o preprogramovanie starších križovatiek na podobný spôsob (aj s prípadnou výmenou prvkov CDS a radiča).