Sice je v mode vsetko hejtovat, avsak mne to neda.
Dnes som bol v predajni DPB na Hodzovom namesti. Rad by som pochvalil pristup pracovnicky za okienkom. Bol som "komplikovanejsi zakaznik" - v plane bola nova BCK s odfotenim, presunutie kreditu elektronickej penazenky zo starej karty, nakup knizky a omrknutie reklamnych predmetov). Napriek poobednej spicke, fronte co blokovala cely podchod a len dvoma otvorenymi okienkami ma pani obsluzila profesionalne a s usmevom. Necitil som sa ze ju otravujem, vsetko ukazala, vysvetlila, dokonca sa opakovane uistovala ci trafim na Olejkarsku kvoli presunu kreditu.
Z predajne som vdaka zanietenej pracovnicke odchadzal s dobrym pocitom a dobrou naladou. ?
Dnes som bol v predajni DPB na Hodzovom namesti. Rad by som pochvalil pristup pracovnicky za okienkom. Bol som "komplikovanejsi zakaznik" - v plane bola nova BCK s odfotenim, presunutie kreditu elektronickej penazenky zo starej karty, nakup knizky a omrknutie reklamnych predmetov). Napriek poobednej spicke, fronte co blokovala cely podchod a len dvoma otvorenymi okienkami ma pani obsluzila profesionalne a s usmevom. Necitil som sa ze ju otravujem, vsetko ukazala, vysvetlila, dokonca sa opakovane uistovala ci trafim na Olejkarsku kvoli presunu kreditu.
Z predajne som vdaka zanietenej pracovnicke odchadzal s dobrym pocitom a dobrou naladou. ?
BigMac
...keď sa to zopakuje aj pri tom druhom prestupe, tak vysvetľuj...
Dohľadateľné to samozrejme je, len už vidím ako sa to skončí:
Trtolín Ti vypíše záznam o "tarifnom zistení" a Ty si to môžeš ísť naháňať cez beusácke DAT-ky.
Vec o ktorej bežný cestujúci ani netuší a tak s mierne horkastým pocitom na jazyku zaplatí pokutu.
Preto treba čo? Preto treba mať električenku a máš po probléme.