No keď to budeš dlho riešiť, tak Ti nič iné neostane, len to dojazdiť na tie jednorazové:-). Btw., Autobusom do Prahy? Brrrr. Zlatá Slovenská Strela.
I.
Stretnem sa s tebou/s vami velmi rad, len sa obavam, ze v oblasti dopravy nie som dostatocne erudovany na to, aby som bol adekvatny partner pre diskusiu.
#22578: jasne, ze nebudu skakat spoza rohu, ale skus porozmyslat, ze preco bola autobusova zastavka na tak nevhodnom mieste tak dlho (hovorim o trnavskom myte - zastavka pre 78,31,39 smerom do mesta) - ze chodci museli chodit cez nebezpecnu cestu (stastie, ze tam nikoho nezrazilo) - kto by predsa chodil asi 70 metrov cez podchod (ved zo zastavky elektricky je to len do podchodu asi 20 metrov a to este potom naspat na zastavku 78 z podchodu je dobre daleko - hlavne, ked doprava ma byt na to, aby sa dalo lahko prestupovat.
tiez nerozumiem jednej veci - preco autobusy a elektricky nemozu mat spolocne zastavky, tak ako je to vo viedni, heidelbergu a kope inych miest (tieto dve ma napadli tak rychlo)....
No nie som si tak istý. Mám doma jednu mapu ešte zo začiatku 70tych rokov (teda normalizácia a žiadne uvoľnené 60te roky), z času keď ešte nestála dnešná Petržalka. Tá mapa obsahuje celú navrhovanú Petržalku, až na niektoré drobné odlišnosti sa to všetko aj postavilo alebo sa plánuje stavať v najbližšej dobe. A tam je to depo stále na tom istom mieste. Chránené územie bolo za traťou, na Janíkov dvor sa dalo dostať vždy (a depo je vlastne na Janíkovom dvore).
Miki