Reply on: MatejBA #226243:
Vozidlo sa V PRINCÍPE nenecháva na zastávkovej brzde. Zastávková brzda má len jeden účel - uľahčiť vodičovi, aby pri stanicovaní nemusel stáť na brzde.A s dispečingom je to veľmi jednoduché - dispečeri nie sú opravári (s výnimkou exdispečera Autošoféra Jozefa H., ktorý vedel všetko následkom konzumácie exkrementu židovského kráľa). Takže vodič nahlásil poruchu, dispečing mu povedal "čakajte, posielame dielňu". Po zavolaní dielne opravár povedal "nech to reštartuje, možno to ožije". Dispečing správu odovzdal vodičovi a tým to skončilo.
Peon
1; Je Sološnica obsadená živým človekom? Viem, že Plavecké Podhradie nie je. Nepamätám si to z minulého roka.
2; Aj tento rok sa znova čudujem, že stanice [zastávky?] na tejto turistickej trati sú obsadené (asi výpravcom) ŽSR: okrem Rohožníka aj Kuchyňa a Jablonové. Je to naozaj nutné pre prevádzku tej linky? Nedá sa bezpečnosť tejto jednokoľajnej trate zabezpečiť na diaľku?
3; Sú tam ľudia zo ŽSR aj v dňoch keď tade jazdia iba nákladné vlaky? Všade je jeden človek a v Rohožníku kvôli nákladným vlakom je ich viac?
4; Minimálne v stanici Rohožník je dokonca živé akutistcké hlásenie o odchodoch vlakov. To tam funguje ešte z pred asi 13 rokov ALEBO kvôli obnoveniu v roku 2017 do toho ŽSR investovali? Príjemne ma prekvapilo, že čakáreň je tam prístupná pre cestujúcich [to, predpokladám, že na celej trati 112 je iba v Rohožníku].
5; Nedovidel som dobre alebo nevšimol si na priecestiach na tejto jednokoľajke: Rozumiem správne, že na niektorom sú aj závory, na inom aspoň svetelná a akustická signalizácia a na tých, ktoré sa križujú s poľnými cestami (prístupnými aj pre autá) je iba kríž, a teda sú úplne nechránené? Nepamätám si, že by rušňovodič pred nechránenými priecestiami zatrúbil. ?