Reply on: MatejBA #226243:
ja hlavne nerozumiem co robil vodic mimo vozidla. ono totiz vypnutie bateriek a tym padom aj resetnutie riadiacej jednotky vozidla sa robi vypinacom, ktory sa nachadza v kabine vodica, v pripade SORky vlavo pod oknom, a nie hrabanim sa niekde pod deklom pri baterkach. jedine co mi z toho vychadza, ze bud rano nedaval pozor, alebo mu vodic - instruktor tuto informaciu nepovedal.
VLK
Zastávkovú brzdu nikdy nebudem považovať za spoľahlivú (poučený najmä obludnosťami zvanými TEDOM, kde zastávková brzda niekedy vynechá alebo z hrbatých SORiek, kde zastávková brzda sa zvykla aktivovať tak 4 sekundy po otvorení dverí). Ale zjavne je to na posúdení každého jednotlivca.
Tiež som mal ako mlaďas zážitok, keď na L50 s IK435 po príchode k boľavému parku som vykročil do salónu vozidla bez zaistenia parkovacou brzdou a vo dverách kabínky som ladným pohybom stlačil centrál na zavretie dverí a o chvíľu som sa divil, že sa mi hýbe podlaha vozidla... a nielen tá - rovno celý autobus! Odvtedy spoza volantu vstávam iba so zaistenou ručnou...