Reply on: MatejBA #226011:
Však nikto nehovorí, že pre cestujúceho a pre vodiča to nie je super, ale dôležité je, za akú cenu. Niečo si tu už mal nižšie spomenuté, vymyslel sa tender namieru s údržbou, ktorý na základe tohto vyhrala Škodovka, ktorá potom odstúpila od zmluvy na údržbu kvôli tomu, že nemala na jej výkon zmluvne dohodnuté priestory. Samozrejme, o žiadnu náhodu nešlo. Oni si už v najbližšom čase balia kufre z Bratislavy a odchádzajú domov, pričom pôvodne to mala byť 15-ročná údržba alebo 900 tisíc najazdených km (teraz majú vozy s najväčším kilometrickým nábehom okolo 200 tisíc). Po troch rokoch prevádzky nových električiek. Navyše na náhradné diely majú výhradného dodávateľa a ceny za diely nie sú nízke. Vozy začnú postupne odchádzať, prídu problémy, ako sa to vyrieši, ďalším tendrom na „náhradnú“ údržbu? A ešte dodať vozy za 2,5 milióna eur v pochybnej remeselnej kvalite? Takýto dodávateľ by mal s čistým svedomím ďalej dodávať vozy, akože sa nič nestalo?
Valec
Keď už sme pri spomienkach. Na Račianskej v smere do Rače, medzi železničnými mostami je na jednom zo stĺpov hrdzavá tabuľa obdĺžníkového tvaru na ležato, na ktorej je čitateľné číslo 5. Farebnú kombináciu už ťažko rozoznať. Nevie niekto, čo to bola za tabuľa?