Reply on: Solider #225861:
Uber sa nikdy nevydával za taxislužbu, takže podľa mňa nehrozí, že by si ho zákazník pomýlil s taxislužbou. Prečo teda chce niekto cestujúceho "chrániť" licenciami, keď o to ten zákazník zjavne nemá záujem. Zákon by sa mal upraviť tak, aby bral do úvahy technologický vývoj. Licencie taxi vznikli, tak ako aj v iných odvetviach, iba na ochranu existujúcich podnikateľov, nie na ochranu zákazníka. Rozhodnutie v neprospech Uberu je síce možno právne v poriadku, ale inak vrcholne nemorálne.
Solider
Ja sa nezastávam taxikárov, necestujem taxíkmi a veľmi dobre viem, že tie exponované problémové osoby (stanice, letisko), sú veľmi negatívnym obrazom, ale koho je kompetencia týchto hulvátov kontrolovať? Kto im vydal povolenie na parkovacie boxy pred stanicou? A kto sľúbil, že vyrieši problém Hlavnej stanice a teraz sa tvári, že výmenou asfaltu to vyriešil? Veľmi správne si si odpovedal, kde máš hľadať vinníka. A nie je ním zákon o cestnej doprave.
Záverom, stále som nedostal odpoveď na otázku, prečo Hopin, fungujúci na podobnom princípe, vie fungovať s riadnymi vodičmi a prečo to Uber nedokáže?