Obchadzanie zakonov samozrejme neschvalujem, preto prave hovorim ze legislativa by mala byt upravena tak aby bolo tieto verejnostou dopytovane sluzby prevadzkovat legalne.
Chcem umoznit prepravovat osoby bez "overene urceneho meradla" a roznych byrokratickych elementov. Priklad nie len Uberu jasne ukazuje ze je tu velka klientela ktora o ochranu statu v tejto oblasti nestoji. Radsej budem mat prisny filter ktory na vodicov aplikuje napr. Taxify, nez statne psychotesty ktorymi su v praxi schopni prejst aj uplni blazni.
Moja hlavna motivacia pouzivat Uber spocivala prave vo vyssej kvalite. Do taxika nevlezem kym to nebude uplne nevyhnutne a moze ten vodic mat aj 10 licencii.
Co chces pravne osetrovat? Chces robit zo smartphonov overene urcene meradla?
Skutočne ideme meniť legislatívu, kvoli spoločnosti, ktora stale viac a viac vyzera ako bublina na pumpnutie investorov a ktora sa nijako nesnazi o prisposobenie sa legislative a vyhovuje jej byt "mimo zakon?"
Zaujímavé je, že napríklad taký Hopin, rovnako postavený na mobilnej aplikácii, spĺňa všetky zákonné predpoklady na to, aby mohol poskytovať svoje služby úplne legálne. Aha, vlastne podnikanie Hopinu nie je postavené na tom, že v jednotlivých krajinách celkom vedome obchádza platnú legislatívu. Už len čakám, kedy niekto urobí aplikáciu poskytujúcu „zdieľanú ekonomiku“ prostredníctvom vlastných autobusov a všetci sa potom budú tváriť, že to tej zastaranej MHD ukážu a že vlastne je všetko v poriadku a mala by sa pre takúto formu podnikania 'dať dokopy legislatíva'.
Nikto s tým UBEROM ako takým problém nemal, skôr naopak boli radi že je tu konkurenčná firma a niečo sa zlepší, ale nez licencie šoféra a taxametra to bolo nehovoriac o daňových únikoch to bol opruž ?
A keď je niekde okno, tak z neho Peonisti budú zbytočne vyskakovať, lebo tam proste je? Ja si myslím, že okrem Teba nikto problém mať nebude. Napríklad na pumpe, kde sa ráno cestou do práce zastavujem na kávu, majú taký piktogram na kávovare a tiež platobné karty neberie.
Nie je to piktogram platby platobnou kartou? No veru neviem, ale ak aj v tomto máš pravdu, tak aj tak to ľudí môže viesť do omylu (môžu tam zbytočne prikladať karty VISA, Mastercard...).
V novom 10,5-metrovom Ivecu som na označovači s dotykovou obrazovkou skúsil "stlačiť" Info (bez priloženia karty) a prekvapilo ma, že pri výzve na priloženie karty sa tam zobrazilo logo, ktoré sa používa v obchodoch v termináloch na platbu bezkontaktnou platobnou kartou z banky (napr. VISA, MasterCard). Nestihol som to odfotiť. Prečo to tam je keď reálne je tam možné kupovať CL iba s BČK od dopravcov?
Ahojte, elektricenka na 100+101, mala by mi platit po BA v Slovak Lines autobusoch? Ja s Lajnsami cestujem s elektornickou penazenkou a funguje to. Kolega co ma elektricenku tak mu to kartu v Lajnse nerozoznalo a vodic ho donutil kupit si listok... Treba spravit nieco aby elektricenka zacala fungovat? Ci bug a ist na lamparen?
Nocakom sa dovezies z/do domu na/z Hlavnej stanice. V useku Hlavna stanica - vozovna potom pouzijes sluzobak (ktory je kusok rychlejsi a ide priamo na vypravnu). Niektore ranne nastupy sa daju stihnut iba sluzobakom.
Jedine teda ze by si byval po trase N53 a robil v Juraku alebo byval po trase N55 a robil v Krasnanoch, potom samozrejme pouzitie nocaku az do vozovne dava zmysel.
pochabel