To je pravda ze by sa dalo, na jednopolozkove nakupy by to nebol problem. Asi tam je iny zadrhel ked v zakaznickych centrach maju samostatne kasy na doplnkovy tovar. Naposledy som tam kupoval nozik-rybicku a obsluha nevedela najst spravny kod do kasy. No hladali ho asi 5 minut bez vysledku.
A ked sa posunie ta zastavka k vyhybke uz ta 5/9 nebude blokovat 4tku ? Sucasne PKO je polohou samozrejme blbost, ale ak sa postavi Nove Pko tak to bude idealne pri novom namesti.
Keby išlo o to, čo píšeš, tak by ten daňový doklad na tlačivo cvestovného lístka mohla vydať aj pokladňa iKVC, keďže má fiskálny modul a všetko, čo k tomu treba.
Ja by som rozvíril diskusiu, je podľa vás umiestnenie zastávok PKO a chatám sofér v súčastnosti dobrá voľba?.. resp aspoň odbočná koľaj z KV smer tunel...
koľko krát som bol v 4ke a predo mnou dlho čakala 5/9 na zelenú...
Keď príde z Košíc zmeškaný, tak to určite spôsobí problém aj na rakúskej strane (v Marcheggu sa vymieňa slovenský vlakvedúci aj rušňovodič za rakúskeho). To potom nebude niekedy stíhať ani obrat z Viedne. Zabezpečí niekto náhradnú súpravu medzi Bratislavou a Viedňou alebo cestujúci budú musieť čakať na ďalší REx? Predpokladám, že v prípade väčšieho meškania bude ten REx tvoriaci súprava z IC-čka medzi Bratislavou a Viedňou v oboch smeroch odrieknutý.
Aj podľa www.cp.sk to vyzerá, že mu v Bratislave v smere do Viedne vymenia iba rušeň. To asi v praxi bude znamenať, že slovenský reštauračný vozeň za slovenské ceny budú môcť využiť aj Rakúšania cestujúci z Marcheggu na konečnú do Viedne.
Wifi bude, predpokladám, fungovať iba na území Slovenskej republiky. Som zvedavý či na zaintegrovanom úseku IDS BK (Hlavná stanica - DNV) bude ten vlak označený ako S20 (vnútri a zvonka na súprave). A keďže to bude medzi Bratislavou a Viedňou iba REx, tak vozeň / vozne 1. triedy (čo tam budú) budú teda môcť využívať cestujúci bez príplatku? Totiž tarifa IDS BK, pokiaľ viem, nepozná 1. triedu a to isté ani tarifa MPS s Rakúskom ani tá spiatočná na trasu "Bratislava - Viedeň"... A keď niekto pocestuje z Košíc v 1. triede do Viedne, tak snáď ho odtiaľ v Bratislave nevyhodia - teda, že nepôjdu tie vozne zamknuté a prázdne...
Vozeň ZSSK so zdvíhacou plošinou budú vedieť rakúski železničiari použiť vo Viedni pre nástup / výstup imobilných cestujúcich?
Myslim ze pri iKVC nejde o sluzby vs. tovar. Ide o to ze cestovny listok sa sam o sebe povazuje za danovy doklad / fakturu ale k cestovnemu poriadku musia vydat doklad z registracnej pokladne. To by znamenalo neumerne naklady, keby museli vybavit kazdu stanicu fiskalnou tlaciarnou (cca 400-600 €) alebo prenosnou fiskalnou pokladnou (cca 300 €). Samozrejme + poplatky za zaregistrovanie, servisnu organizaciu, archivaciu zurnalov, zaucenie obsluhy, vykonavanie a archivacia uzavierok,...
Prave kvoli tomu maju zakaznicke centra malu prenosnu kasu aby takyto doklad vedeli vydat.
K nedávnej téme regionálnych vlakov v okolí Bratislavy:
"Druhá zmena cestovného poriadku od 10. 6. 2018 ráta s výrazným oživením vlakovej dopravy v Bratislave a okolí. Pribudnú nové linky osobných vlakov (Os) z a do stanice Bratislava-Nové Mesto, a to smerom na Trnavu, Senec a stanicu Bratislava-Petržalka s prípojmi do Rajky aj Viedne."
Denník N píše ohľadom nového areálu pre cudzineckú políciu: "Jediným priamym spojením s areálom je pritom len autobusová linka 65, ktorá prepája Vrakuňu s Račou, z centra žiadna priama linka ku kasárňam nevedie. Polícia teraz rokuje s dopravným podnikom o novom spoji. Dopravný podnik tvrdí, že je v prípade potreby pripravený predĺžiť jednu z račianskych liniek až po cudzineckú políciu."
(https://dennikn.sk/957854/nocovanie-cudzincov-pred-policiou-sa-moze-skoncit-zvazuju-rezervacny-system/)
To by ma zaujímalo, čo tam chcú z Rače poslať, ako aj to, či to bude končiť na Vojenskom útvare, alebo sa vybuduje konečná až priamo pri cudzineckej polícii.
S499.1023