Reply on: Mike #223796:
Ved prave pre taketo situacie by to malo byt, ale nechapem, aky je rozdiel ci stoji v zapche alebo pod kopcom zapadnta napr. Tak bud sa stale hlasi na mieste, a v tom pripade po 2-3 pozretiach na tabulu vidim ze sa nehybe, alebo sa odhlasi, ale v takom pripade by tabula nemala zobrazovat nic, lebo info "kedy by mala prist podlka CP" je nie ze zbytocna, ale priam metuca. Vid dnes. Clovek sa spolieha ze uz uz to pride a nic. dalsia nic., dalsia nic. ani nasledujuca. NA to je papierovy CP, kedy ma mat odchod. Neviem presne ake data sa posialju, ale predpokladam ze z dat sa da zistit, kedy ake vozidlo je kde. Takze by to bola idelan apomocka. Ale takto je to degradovane na papierovy cp. TAbula by podla mna, mala hlasit realne data, na co ma moznosti, ved ak niekto niekde stoji, tak vidim ze sa nehybe, alebo ked sa odhlasi, tak nema zobrazovat "virtualne" data . . . to je moj skromny sukromny nazor. Alebo sa mylim? Skuste mi vysvetlit, aky je prinos potom tejto tabule, ked do zobrazenia medzi realne casy mota aj "virtualne" akoze odchody podla cp ? Ako sa potom da zistit, kedy naozaj taky spoj pride? Da, ale to by nesmela zobrazovat tie spoje, ktore neposielaju data.
810zssk