Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #222462:
aha vidím že debeta už bola o tom nižšie..
Reply on: si #222461:
zase to ráno dodrbali ...
pôjde L5, minútu po nej v závese L17 a po štyroch L3 a po troch zase L5
ach jaj?
Reply on: Valec #222460:
pokial vsak potrebuje cestovat dalej ako na racismyto (cca 2/3 cestujucich), tak sa do tej 5ky tlacit bude urcite, kedze 17tka ho dalej neodvezie a prestup na vazovke je teda fakt vyhra (+urcite percento z tych co im staci ist po racismyto pojdu z principu na to co pride prve, ved elektricky sa aj tak nepredbehnu)...
Reply on: 810zssk #222459:
Z praxe ti viem povedať, že mnohí to zvládali, aj keď takáto situácia nastala za bežnej prevádzky. Takže určite to zvládnu aj keď sa takáto situácia bude opakovať deň čo deň pri každom spoji.
Samozrejme, ak raz niekto stojí pri označníku, tak nepobeží 35 metrov, ale ak si všimne prichádzať ďalšiu električku, tak si tlačenie rozmyslí.

(tým neobhajujem konštrukciu cestovných poriadkov)
Reply on: Valec #222458:
To je velmi naivna predstava. Realne sa vsetci budu pchat do prveho 🙂
Reply on: si #222456:
L17 dobehne L5 už na Detvianskej a na ďalších zastávkach sa už cestujúci rozdelia do vozov oboch liniek.
Reply on: Pe67 #222455:
Objavil som ďalšiu anomáliu, ráno Račianske mýto smer Rača: linka 3 - 7:07, linka 17 - 7:08, linka 5 - 7:09... Ach môj ty bože, ešte že po Račianskej nemusím ráno cestovať.
Reply on: Pe67 #222455:
hmm to mohli aspon tu L17 strcit pred L5, takto to bude akurat dobra ukazka na to ako je zbytocna... (kedze minutu pred tym jej takmer vsetkych potencialnych cestujucich poberie L5, teda ak sa po tej oficialne 5 minutovej diere od predchadzajucej L3 vobec pomestia...)
Zopár postrehov k novým CP E (od 4.9.):
Odchody z Molecovej, smer KV, Dubr.: linka 4 a 9 - 15:02, linka 6 - 15:03, linka 5 -15:04 a takto sa to opakuje každých 8 min. Len dúfam že 4ka bude chodiť až po 6ke a 5ke.

Aj na Račianskej bude ráno veselo. Odchody s Komisárok: linka 5 - 7:07, linka 17 - 7:08, linka 3 - 7:10 (takto sa to opakuje každých 8 min.), o pár zastávok sa dobehnú a pôjdu všetky tri naraz a potom 8 min.nič.

Linka 9 má z KV do Ružinova jazdnú dobu 36 min.a čuduj sa svete v opačnom smere až 39 min.(!) Pritom posledný mesiac medzi zastávkami Slovanet a Saleziáni čo chodím tak skoro vždy prejdeme plynule bez zastavenia - aj v smere do mesta - takže tam by sa kľudne dala skrátiť jazdná doba o jednu min. U saleziánov sa takto musí vetrať a pred Trnavským mýtom sa potom nestihnú svetlá.

U linky 8 ostala na nám.Ľ.Štúra vyrovnávačka 5 min. Pritom poobede pôjde z Ružinova vláčik 9 - 17 - 8 a potom 4 min. do linky 9

Prosím nepíšte mi že sa to lepšie nedá spraviť, samozrejme že dá, ale to by sa museli minimálne spraviť nanovo aj grafikóny na linkách 2,5,8 - tam sú odchody bez zmeny.
Reply on: Spacer1 #222451:
To je aj tu keď je nejaký voz s vlnovkou, teda že odchod je podľa CP vtedy, ale reálne sa nevie, lebo vozu nefunguje vysielačka, resp. GPS - teda neposiela o sebe žiadne údaje.
Reply on: Spacer1 #222451:
GPS sa na toto nepouziva, tie data vychadzaju z meskania vozidla.
Reply on: kecho #222448:
Predpokladam ze tymto sposobom system pracuje vzdy ked zaznamena nejaku anomaliu (napr. dva vozy na tom istom poradi), co moze naznacovat nejaku mimoriadnost (vymena voza, ZV a podobne). Cize skor by som sa domnieval, ze to je feature, nez bug. Ale samozrejme je to len moj odhad.
Reply on: kecho #222448:
Ja som dnes tiež nevidel na tabuli linku 63 na Račku. Už som ani nedúfal, že pôjde, ale nakoniec sa objavila inkognito. Pravdepodobne zlyhá GPS.
"Our analysis suggests that fully privatizing all bus transit would generate cost savings of approximately $5.7 billion, or 30% of total U.S. bus transit operating expenses. The corresponding increased use of public transit from this cost reduction would lead to a gain in social welfare of $524 million, at minimum, and at least 26,000 additional transit jobs."
The efficiency of local government: The role of privatization and public sector unions
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S004727271730124X
Reply on: JamaVOku #222447:
Cize mame nahov.by elektronicky system, kedze nahodne vypadavanie a objavovanie sa liniek urcite nie je proMHD aktivita a skor cestujuceho naserie ako mu pomoze.
Reply on: kecho #222446:
To sa deje kazdy den ked dany voz prvy krat v Petrzalke zmeni kabinu a prihlasi sa mu sluzba aj v druhom PP. To iste sa stane hocikde ked na konecnej napriklad restartujes voz, zacne ho znovu pisat az po potvrdeni odchodu z konecnej.
Reply on: david1 #222445:
Akurat, ze to bol pondelok rano - cez tyzden su tam tiez prejazdy?
Reply on: kecho #222443:
Tam to zvykne blbnúť cez víkendy ,keď prejazďujú L1 a 3.
Zdravím, nevie sa či pribudnú od nového školského roka nejaké nové zastávky na znamenie, ako to býva zvykom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.