Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #222343:
Predpokladám, že zmienka o fakte, že to nepôjde nahrať na karty SL a ZSSK tam asi nie je ani small printom. Veď DDSBK.
Reply on: Miro #222345:
Ahaa, po druhom prečítaní som to pochopil: Je to Spoločný podnik platobných služieb. ?
Reply on: Peon #222343:
-> www.google.sk
V minibuse 1902 je vyvesený plagát informujúci o možnosti kúpy PCL na všetkých 111 poštách v Bratislavskom kraji. Že mne to nenapadlo odfotiť! ? ? ?

Je tam link na www.spps.sk/sluzbycestujucim V čase písania tohto príspevku to v rámci webu SPPS zobrazuje chybové hlásenie "Stránka nebola nájdená (chyba 404)" takže predpokladám, že túto službu zatiaľ reálne neposkytujú.

Neviem sa dopátrať čo tá skratka SPPS znamená... ?
Reply on: Ámos #222340:
Takže na západnom Balkáne ? .
Ďakujem, moje ideály sú úplne iné. Práve pracujem na nákupe starého, žravého, neekologického, lenivého, hranatého, krabicovitého auta. Samozrejme uzavretého zo všetkých strán ? .
Reply on: Ámos #222337:
Mimochodom si ma inšpiroval a vygooglil som si pár recenzií 307CC. Všetky sa zmiewňujú o tom, že má najlepšie zladené vypruženie z celého radu 307 a že rozhodne nie je prehnane tvrdý. Tak máš asi inak nastavené kritériá.
Reply on: S499.1023 #222339:
Kupovany v slnecnom I-Taliansku. ? ked budes niekedy v Autoslave, mozes sa previest.
Reply on: Ámos #222337:
Tak tu asi miešaš niekoľko vecí dokopy: Na zlé cesty je potrebný tvrdý podvozok. Pri mäkkom vypružení kolesá nestíhajú sledovať vozovku. No a s tuhosťou karosérie nemá tvrdosť vypruženia nič. Takže asi to je kabriolet "Balkan Edition" ? .
Reply on: Ike #222336:
Aj.
Reply on: S499.1023 #222335:
Strasne je to tvrde. Aj minimalne nerovnosti o ktorych na Rapide neviem, francuz bucha trieska, dusu vytriasa. Nie je stavany na vychodoeuropske cesty ?
Myslim si, ze to bude mat nieco aj spolocne s tuhostou karoserie. Predsalen sa to viac kruti, kedze to nema regulernu strechu. Myslim, ze tuhy podvozok zabezpecuje, aby sa to nakrútilo este viac...
Reply on: S499.1023 #222335:
Nezáleží to od profilu pneumatík? Čím väčší disk tým citlivejsie auto.
Reply on: Ámos #222334:
A 307 CC má "podvozok tuhý jak sviňa" ? ?
Reply on: S499.1023 #222333:
mam, vzdy som mal pazouta a to 307 CC ?
a este firemny trhac asfaltu, trojvalcovy diesel Rapid.
Reply on: Ámos #222331:
Ty už nemáš Pažouta?
Reply on: Ibiza #222330:
Už sa to tu minule riešilo, asfalt je po vyliatí touto technológiou trochu hrbolatý a postupne sa vyrovná.
Reply on: Ibiza #222330:
A? Co ze je to hrbolate teraz? Okrem toho, ze je to vyrazne lepsie ako prve dni a projektant popisal ako sa to presne ma spravat. A tiez vysvetlil, preco je dolezity tento sposob opravy. Lebo tu neustale opravovanu dieru v pravom pruhu pri pylone, robenu standrardnou technologiou si pamatame vsetci. Asflat bol krasne rovny prve tri mesiace po oprave. Bohuzial len tie tri mesiace.

Smer Petrzalka uz takmer vobec necitit a to mam kabros s tuhym podvozkom jak svina. Pravdu ma len v tych dilataciach. Tam to mohli napasovat lepsie.

Reply on: Ámos #222329:
Tak ja neviem - na to nemusíš byť Drahovský, aby si sa previezol po tom a sám pocítíš, že to je dosť hrbolaté.
Reply on: Ibiza #222326:
Drahovsky je v doprave asi taka autorita, ako kapitan Danko v štylistike.
Reply on: Valec #222327:
Možno keby si po ňom TY prešiel, bol by rovnejší! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.