Reply on: 810zssk #219636:
Veľmi sa mýliš, do vizualizácie ide to čo chce investor/navrhne dizajnér, architekt. Vizualizácia dnes vyzerá asi takto. Osadí sa do nej predmet záujmu v čo najlepšom svetle a uhle pohľadu a okolie sa dorobí aby objekt vyzeral príťažlivo a lepšie sa predával. Toť vše. Príklad zastavenej stavby - bytový dom Domino v Petržalke:
http://www.kami-profit.sk/wp-content/gallery/headerslideshow/5_0.jpg
http://www.domino.kami-profit.sk/wp-content/uploads/banner-kami.jpg
- paneláky v pravom dolnom rohu neexistujú a ani tam nikdy nebudú
- chýba zakreslená existujúca panónska cesta s nadjazdom
- panelák hneď za bytovkami je kvôli kontrastu a blízkosti schovaný do šedej aby nebil do očí
- v popredí bude električková trať o ktorej sa vie, aj tak tam je zakreslená veľká zelená plocha bez nej.
- v pozadí sa rátalo s výstavbou 12 posch. budov Južného mesta, ktoré tam tiež nie je naznačené.
To znamená, že čo bolo pre investora vhodné, to si tam dal, čo vadilo zmizlo.
K danému projektu existuje aj takáto vizualizácia, ktorá je úplne uletená, ale tá neviem či je z dielne investora.
http://www.petrzalskenoviny.sk/wp-content/uploads/domino-2.jpg
Peon
Aby ste ma nekritizovali, že zas tu píšem off-topic, tak môj nasledujúci text sa týka REx 2520, ktorý je v IDS BK vedený ako linka S20. Dnes odchádzal z Devínskej Novej Vsi na Hlavnú stanicu s meškaním cca 15 minút. Ja mám iba čiastočné informácie: Súvisí to práve s Regionalzug "Wien - Marchegg", konkrétne R 2578, ktorý neviem či meškal viac ako 30 minút ALEBO dokonca vôbec nešiel! ? Čo sa s ním stalo?
Trať však bola prejazdná, lebo medzištátny REx 2520 do Bratislavy nabral vyššie uvedené meškanie kvôli tomu, že nahrádzal ten Regionalzug (zastavil v Untersiebenbrunn aj Breitensee). Zastavil aj na všetkých zastávkach vo Viedni a na zastávkach Raasdorf a Glinzendorf - viete niekto?