Konečne.
Takéto linky by nemal zabezpečovať DPB , ale napr. Slovak lines alebo iný kto by vyhral na to súťaž pod hlavičkou BSK a obdobným úradom na rakúskej strane.
Prípadne súkromník na podnikateľské riziko.
Od 15.1.2017 bude premávať Slovaklines na asi novej linke Bratislava-Hainburg http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102829_170115_53087.pdf a mňa zaujíma či ostáva aj linka 901. Nikde som nenašiel žeby sa mala prípadne zrušiť, díky
Máte pravdu, od osobáku o 2:00 sa skutočne do podchodu dostať nedá... Inak zaujímavé by bolo skúsiť napísať podnet na ZSSK, predsalen ide o ich cestujúcich, tak by možno dokázali na ŽSR zatlačiť. Totiž otvoriť podchod na 5 minút by určite nikoho nezabilo...
Peniaze sa zatiaľ našli na 15 min iba cez víkendy a sviatky a až teraz po X rokoch aj na sedlo pracovných dní? ? Nuž zaujímavé, že cez pracovný deň kedy viac ľudí cestuje to nešlo a na víkendy, kedy menej, tak to išlo, pretože nižšiu frekvenciu mohli vykryť nasadzovaním 12m vozidiel na linku 56.
Električka má na nápravu vždy len dve kolesá, autobus niekedy aj štyri (dvojmontáž). Podstatná je adhézia a jej využitie - staré električky v Porte sú dvojosáky, majú adhéziu 100%, autobus má väčšinou poháňanú len jednu nápravu.
To áno, ale nemá na to (adhéziu celého vozidla, nie len jedného kolesa) vplyv aj počet samotných kolies? Električky majú v dnešnej dobe totiž na jednu nápravu obvykle 4 kolesá, autobusy 2... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
barack40