Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #218898:
To hej keď sa jazdí v kat Os od cca 6,30 vo zvyšku dňa dvojhodinovom takte ako cez víkendy.
To náhodou aby si nepocítil rozdiel v doprave oproti školskému roku. Tento rok dosť blbo vyšli sviatky a dosť ľudí si nečerpá dovolenky.
Reply on: N/A #218890:
To sa môžem opýtať kohokoľvek na ZSSK, kto vie čo ZSSK žiadalo. Ale teba radšej nie, bo to by som dopadol dobre na riť ? Mne sa otec nepochválil žiadnym takým povýšením, ale asi ťa informuje T. E. Rostasov nejaký dvojník lepšie ako mňa ?

No ozaj by som veľmi rád vedel, že ktoré výkony sa presunuli z KO - DS na Kvetoslavov - BA. Počet vlakov v tom úseku sa od nástupu RJ nemenil. Stačí mať k dispozícií GVD z jednotlivých rokov, nahádzať si to do Excelu a ten už bude počítať za teba, takže nemusíš sa namáhať s kalkulačkou ?
Reply on: Mhr1 #218860:
V oblúku Kamenné nám. x Jesenského ako aj Skorpió Lajos tér x Rázusz Márton propeller rakpart dochádzalo ku kontaktu T3 x T3 bežne aj v roku 1994 - stačil rýchlejší prejazd oblúkom a zrkadlo bolo het.
Reply on: S499.1023 #218881:
Dakujem za info ? ?
Reply on: Joyki #218898:
Problém je vo vlkm. Súčasný systém maxima vlkm robí z objednávania železničnej dopravy neflexibilný moloch. Ak sa nemýlim, kľúč od miešačky tu nemá len MDV ale aj MF.

Každopádne, ak Ti môžem poradiť, zhotov aj fotodokumentáciu a najlepšie bude, ak to pošleš s listom na sekciu ŽD MDV. Ide sa rekonštruovať D1, tie vlaky budú ešte naplnenejšie.
Pozdravujem ministerstvo, co sleduje a analyzuje situaciu : ranne Os poschodove na S60 nechavali ludi v Bernolakove, Ivanke a Vajnoroch , momentalne popoludni do BA sa stoji uz od Galanty. Buduci tyzden bude este krajsi...
Dakujem za takuto sluzbu. A nie su to zadarmisti, studenti teraz prazdninuju.
Reply on: N/A #218895:
To by chcelo rozobrať bod po bode:
1) Aké rýchliky sa mohli točiť v Púchove?
2) Sv vlak ministerstvo neplatí, čiže neexistuje.
3) Napriek všetkým pozitívam je Kubáček modrá guma par excellence a nikdy by niečo dobrovoľne nedal súkromníkovi (aj preto ma kráľovsky baví Dunčovo pľutie naňho), ani brutálne stratový nočný vlak ŽltoZlu alebo Paštikárovi, ani priamy vozeň leteckému dopravcovi.
Reply on: N/A #218889:
Nezabudni, ako si DPB nadefinoval vo výberku prevádzkové nasadenie (a Jaspersom to prešlo), že to prakticky vylučuje nonstop nasadenie vozidiel na celodenky.
Reply on: S499.1023 #218893:
Tak ako to, že ho netrápili EC obiehané v Púchove rýchlikmi, ktoré sa kľudne mohli točiť v Púchove, Sv vlaky Malacky - BA, ktoré mohli viezť ľudí. Na lokalkach Jesenske- RS hodinový takt cez víkend. Zbytočné míňanie vlkm na nočné vlaky, ktoré jazdia bez dotácie súkromníci a menovať môžme este veľa vecí...
Bohužiaľ práve on bol odporca prímestskej dopravy a míňal vlkm tam, kde nebolo treba.
Reply on: N/A #218890:
Vedúci oddelenia stratégie? Dúfam, že synček nie je po ňom, lebo dankovitá stratégia "zničiť podlé a neslovenské žlté vlaky" je dosť málo.
Reply on: N/A #218891:
V tom takte bol limitovaný kilometrami a tlakom na to, nikde nezastavovať osobku, inak si samozrejme potreby hustého taktu je plne vedomý.
Reply on: S499.1023 #218883:
Občas mám dementné myšlienky. Dlho som nepil, posledné dni mi nechutí. Žeby to bolo tým?
Reply on: S499.1023 #218880:
Kubáček bol na slovenské pomery nadpriemer, ale tie jeho koncepcie sú poplatné dobe jeho vzniku - priame vozne cez celú európu, striktné držanie sa dvojhodinového taktu na prímestských tratiach v okolí Bratislavy a na svojich Tisovcoch a Romaszombat si kreslil hodinové takty.
Osobáky pomaly z Bratislavy až do Košíc, rýchliky tiež maximálne každé dve hodiny BA -ZA, ale pre priame ruské vozne silne podporoval nesystémové EC Buda - Wwa (naštastie aj rusi pochopili, že im nikto nebude cestovať do Bulharska 4 dni a 4x drahšie namiesto dvoch hodín lietadlom a priame vozne zrušili...)
Reply on: absurd #218884:
Sa spýtaj otecka, mal by vedieť, že žiadne navýšenie výkonov ZSSK nikdy nežiadali. A keď nevie, nech niečo začne robiť, veď už je dokonca vedúci oddelenia.
Regiojetu sa žiadne výkony nenavyšovali, len sa presunuli z úseku KN-DS do úseku KV.-BA.
A kapacitu tam nemáš ako navýšiť, keď ťa limituje dĺžka nástupišť (tých nových), kde sa zmestia len dve súpravy.
Reply on: Mhr1 #218859:
Nové eurofondové vozidlá teda stále len na delené poradia?
V poriadku, nech Bratislava vráti príspevok z eu fondov, keď si môže dovoliť, aby jej takéto vozidlo postávalo vo vozovni. Škoda, že spätnú kontrolu robí len MDV SR, ale dá sa to posunúť aj ďalej, aby toto mesto v budúcnosti zbytočne nečerpalo peniaze na úkor zmysluplnejších projektov v iných štátoch.
Reply on: Valec #218887:
Včera to mali v správach na ČT. Ide hlavne o okrajové večerné spoje /dojazdy/ a nočné spoje, kde prekračujú prípustnú hladinu hluku podľa novej normy. Ešte budú o tom jednať aby dostali prípadne výnimku do realizácie rekonštrukcií predmetných úsekov.
Reply on: Andy #218886:
Táto veta je buď pekný blud, alebo (v pražskom meradle) o nič zásadné nejde. ?

"Celkem by to na území Prahy mohlo znamenat odebrání až 73 spojů."
Reply on: Valec #218877:
ZSSK už x rokov predtým žiadali navýšenie výkonov. Fakt je, že Jančura keď začínal, tak mal v špičke iba dva vlaky. Neskôr sa mu ešte navýšili výkony a čuridlo žlté si zmyslelo, že keď mu navýšia výkony, že môže si len tak svojvoľne vymeniť DMJ, že dovezie menšie a väčšie pošle het. Ale vidíš sám, že ešte sme len sotva v polovici zmluvy s RJ na 131ke a už sme v háji. A to ešte kadejaké iné lahôdky sa nedostávajú von ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.