Nahodil som aj alternatívu od Ekonomickej cez Bosákovu - má dĺžku 3,1km. Cez Lido je to navyše necelých 400 m. Čiže tá zachádzka je akceptovateľná a z časového hľadiska rovnocenná, ak nie rýchlejšia. Treba si uvedomiť, že cez Bosákovu by pribudli navyše 2 kríženia s Bosákovou. Taktiež zaústenie do hlavnej trate by bolo možné až v križovatke, čiže by nebol možný prestup na hrane na terajších nástupištiach Farského.
Čo sa týka pozemkov, mimo lokality Lida by trať viedla v rozhodujúcej miere po pozemkoch mesta. V Lide, pokiaľ bude rezervovaný koridor, tak trať by bola zrejme súčasťou verejných komunikácií, ktoré po vybudovaní obvykle developeri odovzdávajú do správy mesta.
Čo je podstatnejšie, tak investičné náklady na túto trať by neboli nijako nadštandardne vysoké: netreba budovať žiadne mosty ani náročné stavby. Trať by viedla po povrchu a s minimálnymi ovplyvnením existujúcich komunikácií. Pritom potenciál trate je z pohľadu dopytu po verejnej doprave viac ako slušný.
operacny model CODO - company owned dealer operated je rezim, v ktorom podnika SN pri predaji tovaru v maloobchode. Cele podnikatelske bremeno je na v drvivej vacsine zivnostnikovi (ruci celym majetkom), na zopar je sro , zvacsa kamarati mordoru. Tento zivnostnik zamestnava ludi (10-30), vlastni tovar okrem PHM, ktore su vo vlastnictve SN, ale dealer zaplati zabezpeku radovo medzi 15-30 tis. Eur. PHM dealer predava v mene SN. Z nepalivoveho tovaru platis % odvod slovnaftu vo vyske 8 - 33%, podla kategorie.
A teraz si predstav, ze mas pumpu 20 rokov, preplnujes plany, staras sa aj o to, o co by sa mal SN ako vlastnik budovy a pred volbami niekto pride a vezme ti ju, lebo trafika. A lebo mas tu atraktivnu na dialnici. A dostanu ju kamarati Zsolta Simona, lebo ten to bol vybavovat.
1. Nikto netvrdil ze to je chyba DPB.
2. Nie je vobec relevantne koho je to chyba. Faktom je ze socky su proste nieco co MHD zneatraktivnuje a ziadneho vodica nebude zaujimat preco tam su. V jeho aute nie su a teda jeho auto ziskava (dalsiu) vyhodu. Je na DPB ako sa k tomuto postavi. Bud bude nariekat ze to nie je jeho vina, alebo sa zamysli nad tym co s tym moze robit.
Aky problem? Ze ludia nie su schopni si oznacit listok v novych oznacovacoch?
Nastupil som do 32, vlozil listok do noveho oznacovaca tak ako sa ma (cely az po ten pasik na konci) a hned na prvy pokus cvaklo. Za mnou pani v tom istom oznacovaci uz listok neoznacila, lebo ho drzala v polovici a ani za svet ho nechcela zasunut hlbsie. Tak cela ofucana sla dopredu k vodicovi si oznacit listok do stareho.
No tak napríklad cez Prievozskú v trolejbusoch cestuje mimo špičky množstvo sociek, bezdomovcov, cigánov a feťákov, často kombinácia. V špičke sa to nejak stratí, lebo cestuje veľa slušných ľudí, ale napríklad cez víkend už aj v skorších večerných hodinách to je fakt nepríjemné. Pre nejakého človeka slabšieho vzrastu to ani nie je o pohodlí, ale skôr o vlastnej bezpečnosti.
To je taky autisticky folklor, asi ako ked ti clovek co naposledy cestoval rychlikom este za Meciara bude rozpravat hororove historky o kozenkach, spinavych hajzloch a nefunkcnom kureni.
Ad oznacovace . . . zlate stare . . . tieto nove su na dve veci, alebo zeby to bolo pre nase zdravie? Nastupim u vodica, a listok mi oznaci az treti oznacovac . . . aspon ze sa prejdem . . . ja sa prejdem a niekto sa napakoval?
Co mate s tymi bezdomovcami furt ? V karlovke v spicke som nestretol ani raz bezdaka a to tam uz byvam cca 20rokov. Ale asi cestujem z "lepsej stvrte" ako vy kde je ich ovela viac.
ale radsej b udem stat v kolone sam v aute, ako sa tlacit so zapachajucim bezdomovcom v mhd
Inac, na velmi malo miestach kade chodim, je vyhradeny bus pruh
A co my tu s tym ? Ale rypnem si aj ja. Autickari zase upchali celu Rivieru a okolie. Preto dane abus, tbus linky 28,29,32,33,133 cisto nahodne odchody. Esteze mam rad ranne prechadzky so skodoradostou ako vsetci trcia v kolone a 1clovek v aute?
Dnes vypadok komplet trolej na mileticovej . . . par zastavok od krizovatky a za krizovatkou nikto nic nevie, len ludia postavaju a nadavaju . . . Akoze diky za taku dopravu. Stojite jak blbec na zastavke, nikto Vam nic nepovie, a ked konecne zacnu chodit trolejbusy, tak pride 212tka, vidim ze za nou ide dalsia, tak chcem nastupit do dalsej, predpokladam ze bude prazdnejsia. Ale inteligent vodic vozidla 6854 na mileticovej smer do mesta sice zastavi, ale dvere neotvori, darmo mackate tlacidlo na dverach celou dlanou ako je doporucovane . . . postoji sekundu a ide dalej . . . A kedze to bol posledny spoj z tych co boli odstavene pred krizovatkou, tak som si to tam zase pekne odstal nez sa otocia ti, co isli z mesta . . . To som sa zase nechal oje...babrat dopravnym podnikom a magistratom, ze vyuzivajte hromadnu dopravu. Mozem sa na take sluzby vykadit, od zajtra zase autom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023