Ventus Siemens z Petržalky/do Petrźalky pre Peona ći kto to tu sa dopytoval:
V prac dni príchod Pta o 7.44, odchod 8.15, potom 15.44 a odchod 16.15 ešte je čosi aj v noci 21.44 a 22.45 odchod, víkendy 9.44 a 10.15 a poobede tušim po 17 asi 17.44 a 18.15 odchod. Vźdy je to pár vlakov jedna a tá istá súprava v danej dvojici časov, proste príchod a odchod, fyzicky koľko sa ich strieda neviem uź ale podla toho co som videl su to tak 4 supravy
Mimochodom BKV Budapešt odpredáva Ikarusy, odpredáva 54ks Ikarusov rady 435, 260 aj 280 v cenách od 700 do 1200€ bez DPH, zrejme tam budu aj trolejbusy, madarsky neviem ani slovo.
http://www.bkv.hu/hu/megvasarolhato_hasznalt_eszkozok/54_db_ikarus_autobusz_1_db_ziu9_trolibusz_2016
.....rozbíjajte prasiatka, hurá vianočné darčeky.....?
V prac dni príchod Pta o 7.44, odchod 8.15, potom 15.44 a odchod 16.15 ešte je čosi aj v noci 21.44 a 22.45 odchod, víkendy 9.44 a 10.15 a poobede tušim po 17 asi 17.44 a 18.15 odchod. Vźdy je to pár vlakov jedna a tá istá súprava v danej dvojici časov, proste príchod a odchod, fyzicky koľko sa ich strieda neviem uź ale podla toho co som videl su to tak 4 supravy
Mimochodom BKV Budapešt odpredáva Ikarusy, odpredáva 54ks Ikarusov rady 435, 260 aj 280 v cenách od 700 do 1200€ bez DPH, zrejme tam budu aj trolejbusy, madarsky neviem ani slovo.
http://www.bkv.hu/hu/megvasarolhato_hasznalt_eszkozok/54_db_ikarus_autobusz_1_db_ziu9_trolibusz_2016
.....rozbíjajte prasiatka, hurá vianočné darčeky.....?
Joyki
130: Ivanka pri Dunaji (bez lavičky), Veľký Biel (bez lavičky), Reca (no tu je lavička), Pusté Úľany (bez lavičky, v smere do Bratislavy čakáreň zatvorená), Topoľnica (bez lavičky), Jatov (bez prístrešku smer Bratislava, bez lavičky), Ľudovítov (bez lavičky), na týchto zastávkach ani len odpadkové koše nie sú, teda okrem Ivanky, akustika nikde. Tabule máš len v Galante, Šali, Tvrdošoviciach a Palárikove, a tu teda aj INISS-hlásenie, živé sú na ostatných obsadených staniciach.
Akustiku má len trasa BA - DS, okrem Rovinky.
Tabule a hlásenia kompletne má len trať 120.
V Kontaktnom centre by mohol robiť ktokoľvek, lebo väčšinou nič nevedia povedať bližšie, okrem info z PIS.
Vo Vajnoroch tiež nemáš kôš myslím nikde, tá je asi najodpornejšia stanica v Bratislave momentálne. Historická budova dobre, že sa nezrúti, na nástupišti ten akože murovaný prístrešok sa doslova rozpadáva, povrch nástupišťa prezentuje, ako by svet vyzeral, keby človek zmizol z planéty. A je tam ešte stará úplne vyblednutá mapa I. etapy IDSBK.
A o osvetlení zastávok len toľko, že napr. polka zastávky Ivanka nesvieti, inde svieti len zlomok lámp, alebo úplne chýbajú.