Je fakt, že ufo musí byť extrémne trpezlivý, lebo ja by som ťa už dávno rozdrapil.
Štvordňový obeh pre štyri jednotky znamená, že prvá jednotka v prvý deň odvezie vlaky uvedené v prvom dni, druhý deň vlaky uvedené v druhom dni atď.
Na železnici existuje taká kategória, ktorá sa u nás volá Sv, súpravový vlak. To je návoz jednotky.
Nejake cervene ciary to kresli, podla vsekteho smer posledneho pohybu vozidla (vzdusna ciara).
Meskania to zatial zobrazuje velmi obmedzene, temer vôbec.
A este vzdy ked sa to refreshne tak mi to zrusi uroven aktualneho zoomu a vrati ma to na pohlad cela Bratislava ?
Veľmi si vážim, že mi tu odpisuješ na moje otázky súvisiace so železničnou dopravou a vidím, že sa naozaj vyznáš. Žiaľ ani z tohto tvojho príspevku mi nie je jasné v ktorých dňoch v týždni na ktorých spojoch sa s tým Desiro ML Gysev dá zviezť. ? Vedel by mi to prosím niekto dešifrovať, napr. Joyki, ty tomu rozumieš? Ja by som ten vlak potom zvonka a cestou v ňom aj zvnútra odfotil a pridal sem. ?
Čo znamená 4-dňový obeh pre 4 jednotky? Leerpersonenzug = prázdny osobný vlak. To ide do alebo z Petržalky bez cestujúcich - ak áno tak prečo? A na spojoch kde má byť ten vlak nasadený je aká percentuálna pravdepodobnosť, že tam naozaj bude?
Pozeral som radenie vlakov na železničných weboch a tam zmeny na trase do / z Petržalky od septembra nevidím zapracované.
Preco sa v galerii zaviedlo pri neznamom datume datovanie v tvare 190-te roky, 200-te roky? Ved to je uplne nezmyselny tvar - su to predsa dvetisice a nie dveste roky. A hlavne, komu/comu prekazal elegantnejsi tvar 0. roky 21. storocia?
-----
Rovno nadviazem i na #217387 nech nemam double post:
mozno by bolo elegantnejsie hlasit v tvare "...pride k nastupistu." Hlasit k prvemu pokladam za nezmysel, kedze ine nez prve tam ani nie je.
Ja som nikdy nič o žiadnej mačke nepísal... Čo také nepodstatné som tu riešil, kto si spomenie?
Tebe by sa páčilo čakať na vlak na zastávke [nachádzajúcej sa na území hlavného mesta štátu] kde si nemáš kde sadnúť, nemáš sa kde skryť pred dažďom či vetrom a kvôli chýbajúcemu zábradliu sa môžeš v prípade menšej nepozornosti šmyknúť na kamienkoch? Na mojich fotkách v tom príspevku je to jasne vidieť.
Aby som však toľko nekritizoval, chválim nadštandardný počet smetných košov, ktoré sú rozmiestnené rovnomerne po nástupišti. Tuším až 4 sú tam. Za tmy som to nevidel, ale ten počet lámp vyzerá byť prijateľný na kvalitné osvetlenie celej železničnej zastávky. ?
Správne však odhadujem, že tam sa cestujúci dozvie o meškaní vlaku alebo dokonca mimoriadnej NAD iba zo svojho smartfónu cez mobilný internet? Akustické hlásenie tam, predpokladám, nie je (nevidel som reproduktory).
V tejto súvislosti si spomínam na zastávku Miloslavov [písal som tu o tom], že tam je akustické hlásene (aj prístrešok s lavičkou). Keďže tam je tiež pre oba smery na jednokoľajnej trati iba jedno nástupište, hlási to "Osobný vlak, ktorý pokračuje ... príde." Podľa mňa aj keď je tam iba jedno nástupište, malo by to vždy hlásiť, že príde na 1. nástupište, lebo keď to zahlási iba, že príde, tak to vyznieva dosť zvláštne...
V slušných firmách platí, že ak nevedia poskytnúť deklarovanú službu, dajú Ti nejaké výhody (väčšinou na úkor zisku). Ak DPB (alebo BID) deklaruje, že si môžeš kúpiť CL elektronicky vo vozidle a ty z technických dôvodov na ich strane nemôžeš, tak cestuješ zadarmo. To, že to môže zneužiť aj čierny pasažier, je len dôvod, prečo by mal technickú závadu DPB odstrániť. Revízor ten ulomený označovač uvidí.
Ike