Reply on: 810zssk #216036:
Predpokladám, že "zákazník" bol v rovnakom aquaparku ako ja toto leto a má odtiaľ inšpiráciu...Vstupenka kúpená cez internet bola lacnejšia o 30%, tak som si ju kúpil. Platba bola možná len bankovým prevodom, online platby ani karty neakceptovali. Na druhý deň mi emailom (z gmailu) prišlo PDFko, ktoré som si musel vytlačiť na A4 a vziať so sebou (tlačili mi to na recepcii hotela). Slečna v búdke pri vstupe do aquaparku odpísala čiarový kód do zošita (nemali skener ani PC), papier si nechala, dala mi kľúč od skrinky a zaželala pekný deň.
Takže možno takto nejako sa dajú moderne cez internet (nie cez aplikáciu) predávať jednorázové lístky ? ? ?
MatejBA
Re #216024: Tak mi prosim pekne pan JUDr vysvetlite, ako je napriklad taka BMK vysoko diskriminacna voci ostatnym obyvatelov Slovenska, presne citacie zakona a na zaklade akeho pravneho tvrdenia. Ja skor vidim diskriminaciu v tom, ak Bratislavcan musi prispievat podielovymi danami na chod DPB a potom pride nejaky clovek z Hornej Dolnej a plati za listok rovnako ako ja, co som za listok zaplatil dva krat