Reply on: N/A #213571:
Takže trolejbus, že ma to skôr nenapadlo, je to fat na pováženie.
Ver ze to je najmensi problem. Ale o dobiehani tu bolo uz milion debat, odist v case odchodu trebars aj na ukor dobiehajuceho je casto odovodnene. Predcasny odchod je proste chrapunstvo.
ľudia zlatý choďte sa pozrieť na MHD v Chicagu napríklad kde vodič idúci z vozidlom a vidiaci človeka bežať za autobusom zastaví kľudne aj mimo priestoru zastávky !!!!!!!! A to mal zastávku nasledujucu este cca 50-100 metrov ... To je mentalita kedy si ľudia pomáhajú ale nie tu toto priblble kocurkovo, v ktorom si každý mysli ze je dokonalý a vodiči MHD ( niektorý ) detto ... Po návrate z USA by som čakal trosku ochoty miesto toho zdrhaju pred nosom , odchádzajú skor HALO ved sa spamätajte !!! Každý by mal začať od seba samého v prvom rade ! Cize vodiči MHD nech sa zamyslia nad tym komu slúžia ! Ja som cestujúci platím si prepravné a nie lacné takze cakam službu za tie peniaze ! A na margo skorých odchodov niekto mi chce tvrdiť ze v noci ked idem z roboty na zastávke SAV mam podľa CP stíhať 93 kedze orestupujem z iného Busu a mam mat rezervu 2-3 minuty zaujímavé ze vela krat ten idiot v 93 odíde o 40-41 a nepočká ked vidí ze za ním ide iny bus ! Po opakovaných sťažnostiach sa situacia mierne zlepšila avšak stále sa to deje ... Takze jedine možné riešenie opakovane davat sťažnosti aby IDIOTI ktory toto nevedia pochopiť to nerobili a aby im strhávali prémie z platu ked to žiaľ nevedia pochopiť . Thats all !
Joyki
V čom spočívajú dopravné prieskumy? Je celkom zaujímavé pri každom prieskume počúvať, ako si ľudia naďalej kombinujú lístky do/z regiónu. Vo vlakoch napríklad ak zistia 300 lístkov ZSSK (na električenku sa už nepýtajú pre územie mesta) a 5 lístkov IDS BK, tak čo tým vyzistili? Ako to prerozdelia? Tá drvivá väčšina sa ani neráta, pretože to je tarifa ZSSK, ale od nich sa nepýtajú sčítači, či ešte majú električenky pre 100+101. Tým pádom vypadajú z hry a zostáva tých pár desatín %, ktorí fakt majú kombinovaný lístok.