Načo je dobré kvôli zbytočnej šotokoncepcii o oblastnom číslovaní popliesť Račanov i Vajnorčanov zmenou čísla linky, ktorá nemení svoju trasu ani iný podstatný parameter?
tak ta 54 by snad nevadil pri tom pocte precisovanych tbusov. navyse jej cislo 55 (je volne) a zaroven by sa aj hodilo k oblatnemu oznacovaniu (5raca + 5vajnory)
ok 70 som si neuvedomil a ta by teda ostala 72 co by asi jedine nesedelo. (pripadne 171?)?
Stále si myslím, že sa to s úpravou chr N61 trochu prešvihlo, ideál by bol niekde medzi pôvodným a súčasným stavom.
Okrem toho odvtedy došlo ku skráteniu cyklov niektorých CSS v noci.
Zdravím, chcem Vás veľmi pekne poprosiť... ak sa tu nachádza nejaký vodič/vodička MHD, či by ste boli ochotní mi vyplniť dva dotazníky kvôli diplomovej práci. Veľmi by ste mi pomohli Je to samozrejme anonymné. V prípade záujmu Vás poprosím kontaktovať na email: lea.kucerova@gmail.com
Keby bolo po mojom šotovkuse, tak tam na veky vekov umiestnim T2, ŠM16,5 a T401 a máme absolútny vrchol nášho priemyselného dezénu. Ale inak som stále za bezpohlavný symbol.
S tým JMK súhlasím. Prakticky mu nič nechýba. Jednoduchý, moderný, dostatočne hermafrodický (v pozitívnom zmysle) a každý v ňom môže vidieť, čo chce (autobus, trolejbus, električku) z ktorjekoľvek strany.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto
Okrem toho odvtedy došlo ku skráteniu cyklov niektorých CSS v noci.