Reply on: Vladimír #21328:
za jednej podmienky by to vyznam malo - svojho casu sa spominalo, ze by sa mozno oplatilo mat zvlast tarifu pre elektricku trakciu, ktora by bola nizsia ako pre vozidla so spalovacimi motormi (resp. "univerzalna" tarifa), kedze prevadzkove naklady na vozidla elektrickej trakcie su nizsie. (tym by sa aspon pre cast cestujucich stala doprava vozidlami elektrickej trakcie z ekonomickeho hladiska zaujimavejsia a vyuzivali by ich prednostne) - v tomto pripade by malo vyznam neak rozlisit CP liniek na ktorych by platila "elektricka" tarifa a na ktorych nie, inac ale tiez zastavam nazor ze CB CEPO su krajsie a solidnejsie...
fobust
Ohladom elektricky v petrzalke som s pomocou inych ludi vypracoval nesledovny projekt:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23
Osobne som ho dal Durkovskemu. Ale ci ide konkretne o toto, to neviem povedat. Kazdopadne su cenove kalkulacie dost prehnane, podla mna by sa to dalo postavat aj za 6 miliard.
Co sa Sturovej ulice tyka, tak bol som informovany, ze pocas rekonstrukcie sa spravit tratovy spodok pre dvojkolajnu trat, iba zvrsok sa spravil v jednom smere. Co som to vsak bol kukat, ked sa to robilo, mal som pocit, ze spodok sa robil tiez jednokolajne. Ale nevidim v tom problem, znovu sa to otvori a polozia sa VUIS panely a na ne kolajnice, popripade sa spravi novy spodok. To je otazka jedneho mesiaca, cele to spravit.