Poltretinovi nebude vadit ze sa neprejde cela trat na 1435mm? Ide konkretne o krizovatku s Jesenskeho, ktora by sa mohla otestovat iba v pripade ak by:
a) sa realizovala aspon kratkodoba vyluka na Jesenskeho, alebo
b) sa cela skuska, vratane instalacie a demontaze premosteni, realizovala od 0:15 do 4:25 (to uz je bez rezerv)
Pokial viem, ani jedno sa neplanuje, a bod b) by aj bol problem stihnut.
a) sa realizovala aspon kratkodoba vyluka na Jesenskeho, alebo
b) sa cela skuska, vratane instalacie a demontaze premosteni, realizovala od 0:15 do 4:25 (to uz je bez rezerv)
Pokial viem, ani jedno sa neplanuje, a bod b) by aj bol problem stihnut.
810zssk
Ja to chapem tak ze zastavka Jungmannova obsluhovana nebude, to by bol totalny nezmysel. Zaujimave ale bude sledovat ako budu riesit NAD pri pripadnej vyluke Stareho mosta, kedy by elektricka mala jazdit po Jungmannovu, ale prestup na autobus bude v rozumnej miere mozny najskor na Bosakovej (mimochodom, stare celkom nechapem ako sa ma klbovy nizkopodlazny voz dostat z Farskeho na Stary most). Teoreticky by mohla ta elektricka ist az na Farskeho (v useku Jungmannova - Farskeho by bola jazda po jednej kolaji v oboch smeroch, co by dalo zmysel tej spojke co je pri pohlade z mesta pred zastavkou), podobne je napokon dnes riesena konecna zastavka Tabor v Brne. Len ci DPB taky model prevadzky zvladne