Prečo tam nechcú viac ako dva slovenské vozne? Veď z Petržalky jazdia čisto rakúske súpravy. A cez Marchegg sú lepšie práve tie naše vozne, lebo sú novšie (majú klimatizáciu, vákuové WC, elektrické zásuvky).
Prestupy (skutona hlavnej su vacsinou medzi EC a R, R a RJ, RR a RJ, a pod. Prestupy od osobnych na dialkove su skutocne marginalne. Empiricky odpozorovane za roky stravene na peronoch hlavnej šťanice?
Ak by bola spustena regio Bf. Filialka, asi by sa reorganizovala aj MHD v dotknutej oblasti, logicky mi vyplyva... Nem?
Vsetky tieto dobijacie riesenia su podla mna dost krok vedla. Pokial ti nestaci bezkontaktna karta na jeden listok, tak to riesenie bude vzdy nestastne. Vid. kupa viedenskeho Parkscheinu cez mobil ci web. Mam dojem, ze tam sa to nejakemu zahranicnemu este nepodarilo a miestnym iba tym, co to riesenie navrhovali...
Sprejazdnovanie vlakov z Viedne dalej smer TT alebo GA je absolutne nerealne! Ako by tento vykon hradila ZSSK OBB? UZ teraz si to nemaju ako vyrovnat, tak platia rakusanom. A OBB nechce viac ako dva vozne od ZSSK (logicky) To uz nehovorim o dodani trakcneho vykonu... Preplacal by to akcionar IDS BK tuto srandu zeleznicnej spolocnosti? Odpoved je asi jasna...
Mas pravdu, aj rok 2089 je po roku 2020?
Nesnivaj, jedine, ze by nam to cinan postavil v ramci zbytkov stavby Belehrad-Budapest... ale asi ani to, kedze cinan si vybral v ost-europe madarov - btw., uz zalozili v HU aj kamennu Bank of China ?
Jaguar elektrifikaciu neprinesie. V subehu s Jaguarom a jeho vleckou, ktoru mmch. skryto zaplati stat vo forme stavby verejneho TIP-u ZSR v susedstve J-LR...
V Luziankach sa upravi Leopoldovske zhlavie s predlzenim kolaji a rovnako tak aj Risnovce, mozno Hlohovec, aby sa dlhe vlaky vedeli vykrizovat a celkovo zlepsila momentalne katastrofalna priepustnost tejto trate. Toto slubila vlada SR Jaguaru, tak uvidime. Inak, Jaguar bude napojeny na R1, cize eventualne urcite pocita aj s planom, vozit 100% TIR.
Vyhladovo sa pocet vlakov zvysovat ma a to aj v sedlach X dni a aj v 6,7,sv. Porovnaj si cestovne poriadky v GVD 1996,2006,2016 - pocet spojov od PK,SC,MA je stvornasobny oproti roku 1996. Ak raz budeme reformovat regionalne busy, co budeme (raz, mozno???), tak navysenie vlkm bude nevyhnutne. Opakujem, vyhladovo v blizkej buducnosti.
Inak som prekvapený, že na Slovensku neexistujú služby ako www.sejf.cz či www.paysec.cz , ktoré umožňujú elektronicky (napr. zo smartfónu) kúpiť si lístok na MHD či na diaľkový spoj. Ich nevýhodu vidím v tom, že na takú službu si treba najskôr nahrať kredit - z neho sa potom platia aj cestovné lístky.
Na podobnom princípe elektronickej peňaženky je kúpa cestovných lístkov v aplikácii pre smartfóny Poseidon (IDS JMK). Oni majú vlastnú elektronickú peňaženku či používajú niektorú z vyššie uvedených?
Kvôli jednoduchosti a univerzálnosti použitia som skôr za také možnosti platieb, ktoré priamo využívajú produkty kartových spoločností (napr. VISA, MasterCard). Napr. cestovné lístky na vlaky aj autobusy RegioJet sa dajú kúpiť priamo takouto platobnou kartou cez internet [aj zo smartfónu], ale navyše ponúkajú aj vlastnú elektronickú peňaženku = Kreditový cestovný lístok. Tam je možné navýšiť kredit aj platobnou kartou cez internet.
Napr. tuším v internetovom obchode Alza.sk som si všimol, že umožňujú [vraj bezpečne] uložiť si číslo a ostatné údaje platobnej karty zákazníka, a preto ich zákazník nemusí znova zadávať pri ďalšom nákupe. Na podobnom princípe funguje aj PayPal - na platby tiež stačí už iba užívateľské meno a heslo. Ak tam má zákazník pridanú svoju platobnú kartu (že nenavýši si kredit cez www.paypal-dobijanie.sk ) tak tiež nemusí znova zadávať údaje zo svojej platobnej karty, lebo v PayPal ju už má pridanú.
Ja som počul zatial iba o zrušení plán.elektrifikácie Leopoldov - Šurany, ktorá im ako píšeš ekonomicky nevyšla. Závod Jaguar pri Nitre však ešte môže všetko zmeniť...
Akurát, že tí prví chlapci akosi nevnímajú dostatočne realitu, lebo každá štúdia čo som čítal konštatuje, že trate v regióne neumožňujú kratší ako 20 min. interval regionálnych vlakov. Aj to niekde len s odretými ušami. V takom prípade snívať o 15 min. je úplne zbytočné.
Naviac, robí sa predsa štúdia BA-uzla, takže hádať (rozumej diskutovať) o Filiálke je stále predčasné.
Peon
Na podobnom princípe elektronickej peňaženky je kúpa cestovných lístkov v aplikácii pre smartfóny Poseidon (IDS JMK). Oni majú vlastnú elektronickú peňaženku či používajú niektorú z vyššie uvedených?
Kvôli jednoduchosti a univerzálnosti použitia som skôr za také možnosti platieb, ktoré priamo využívajú produkty kartových spoločností (napr. VISA, MasterCard). Napr. cestovné lístky na vlaky aj autobusy RegioJet sa dajú kúpiť priamo takouto platobnou kartou cez internet [aj zo smartfónu], ale navyše ponúkajú aj vlastnú elektronickú peňaženku = Kreditový cestovný lístok. Tam je možné navýšiť kredit aj platobnou kartou cez internet.
Napr. tuším v internetovom obchode Alza.sk som si všimol, že umožňujú [vraj bezpečne] uložiť si číslo a ostatné údaje platobnej karty zákazníka, a preto ich zákazník nemusí znova zadávať pri ďalšom nákupe. Na podobnom princípe funguje aj PayPal - na platby tiež stačí už iba užívateľské meno a heslo. Ak tam má zákazník pridanú svoju platobnú kartu (že nenavýši si kredit cez www.paypal-dobijanie.sk ) tak tiež nemusí znova zadávať údaje zo svojej platobnej karty, lebo v PayPal ju už má pridanú.