Reply on: CraneMan #211840:
Neviem, čo chceš týmto príspevkom povedať. Že vodiči sú kompetentní a má sa údržba presunúť na nich?Ja poviem za seba. Nadštandardné upratovanie vodiča, pokiaľ má pocit, že DPB nevykonal svoju prácu, je úplne v poriadku. Samozrejme, mal by brať ohľad na to, aké prostriedky použije. Môže byť povedzme alergik a keby aj DPB robil svoju prácu poctivo a externá firma skutočne umyla vozidlá detailne, môže sa stať, že pri tom množstve vozidiel ostane niekde neutretý prach, čo vodičovi znižuje schopnosť vykonávať povolanie. Zhodneme sa, že najlepšie riešenie je utrieť ho vodičom.
Ale nerozumiem zdobeniu. To má aký význam? Mňa ako cestujúceho to spolu s celovozidlovými reklamami otravuje, pretože aj dôstojne vyzerajúca CNG umytá Karosa vyzerá ako nemotorná maršrutka. A za ten fixkou preškrtnutý návod ako postupovať na zastávke na znamenie a načarbaný nápis "ZVONIŤ IBA 1x!!!!!!!!!!!!!" s podčiarknutím, by tiež zamestnanec v normálnej firme veľmi nevyskakoval. Nehovorím o všelijakých návodoch ako zvoniť.
Naozaj si neviem predstaviť, že prídem do banky kdesi v Auparku, na dverách bude fixkou preškrtnutý nápis "ťahať", bude tam škaredým písmom napísané "vstupujte po JEDNOM" a pracovníčka priehradky bude mať na stole vianočný stromček, fotografie každého člena rodokmenu rodiny a bude oblečená ako keby práve dobehla maratón. Verím, že firma by bola nadšená, že ignoruje dress code a dizajnmanuál korporátnej identity. A určite by zákazníci nešli do konkurencie, pretože ak banka vyzerá ako cirkus, určite sa vie starať aj o financie. Toto isté platí pre dopravcu a vodičov.
A to nehovorím o mojom poslednom zážitku 31.12.2015, keď som sa z okna pozeral na ohňostroj a videl ako nejaký v šušťákoch oblečený človek umýval svojou žltou telesnou tekutinou dvere na jednom zbytočnom trolejbuse vyrobenom v roku 2015 a jazdiacom na zbytočnej linke. Schválne som počkal, čo sa bude diať a či vystúpi vodič, ktorý mu osobne vysvetlí, že nový majetok mesta by sa nemal močiť. Aké to bolo prekvapenie, keď som zistil, že vodičom je práve tento človek. Naozaj prudko reprezentatívne.
roman2
Ja mám rovnako v kabíne tlačídiel požehnane,ale zase to neutieram silou,ale rozumom ☺ a hlavne neutieram premočenou handrou komplet celý panel s ovládačmi majákov,rádia,vysielačky a pod. ale špeciálnou handričkou,ktorá elektronike nemá ako uškodiť...Prípravkov je na to neúrekom a toľko sebareflexie má hádam každý,aby prístrojový panel neleštil mokrou handrou ?
Ako nehnevaj sa,ale zatiaľ som nezažil negatívnu reakciu od ľudí,že by sa im nepáčila dočasná Vianočná výzdoba a príjemná vôňa (tie záchodové gebuziny nerátam,lebo aj takí sa nájdu čo to rozvešajú) vo voze,ktorý je ešte k tomu umytý z vonka aj z vnútra...Jednoducho ťa to takpovediac prekvapí a spríjemní ti to cestovanie oproti tým klasickým (častokrát odporným) zápachom vo vozidlách ? tvoj názor na túto vec ti neberie nikto z nás,ale skús trochu porozmýšľať nad tým či viac zaujme zasraný voz od podbehov po strechu,zo zanedbaným interíérom alebo príebežne v čístote udržiavaný voz ? nemusím mať "Bangladéš style",ale také nenápadné dekorácie mimo sviatkov níkomu predsa nemôžu prekážať.Raz za rok hádam tvoje antivianočné ego zvládne farebný LED pás zo stromčekom ?
To,že podnik nevie zabezpečiť servis a údržbu na takej úrovni,aby každé vozidlo bolo umyté a čisté vo vnútri my nevyriešime nijako,to sú s prepáčením ich sračky,ale potom nech nečakajú že im ľudia nechcú presedlať z auta do MHD,keď 99% vozidiel je zasraných a smradľavých ako keby sa tam mačky kotili ? a o kvalite poskytovaných služieb a atraktivite a podporovaní MHD na úkor IAD sa nebudem radšej vyjadrovať lebo všetci dobre vieme ako to (ne)funguje a z iných miest vieme ako to má vyzerať,ale opakujem to je mimo tému ?