Reply on: Vladimír #211037:
Na príklad mnou pomerne často využívaná linka Prešov - Zlatá Baňa sa ale naopak zo stavu "posledný autobus ide v x v nepárny týždeň" rozvinula do stavu "ide v x". Inak špeciálne kvôli tomuto by som v takejto UR nemohol bývať - to si môže človek vybrať, či pôjde do Prešova na pivo autom a bude na Birelli, či pôjde autom a bude riskovať v lepšom prípade papiere, v horšom nehodu alebo či bude zháŇať v noci v Eperjesi taxík, ktorých sú tam síce 3P ale do Zlatej Bane sa im moc nechce.
zakaznik
Ak mi dodavatel nedoda nejaky produkt alebo sluzbu, tak nemam pravo na nahradu vsetkych naslednych skod, ktore mi tym vzniknu. Ibaze by sa k tomu zaviazal v zmluve, v reklamnej kampani a pod. (Vid napr. Regiojet v pripade linky do Viedne.)