Toto mi chodí v poslednom čase po rozume: Je dávnou tradíciou našej MHD, že expresné spoje premávajú len cez počas špičky. Napríklad "môj" autobus 59 mi ide ráno zo ZŠT Petržalka o 7:54 a potom až o 13:20. Zdá sa to logické, veď odváža ľudí do zamestnania či do školy a potom ich zasa vezie späť. Tí cestujúci, ktorým je posledný ranný spoj príliš skorý, musia cestovať zdĺhavo formou prestupu na električku do Rače. Sú to v prevažnej miere občania v slobodnom povolaní, dôchodcovia, mamičky s malými deťmi, ktorým by celkom postačoval v tomto časovom úseku jeden jediný spoj - napr. o 10:30, tomu by sa prispôsobili a celkom isto by ho naplnili. Čo si o tom myslíte ?
roman2
Základný rozdiel medzi našimi sanitami a štátnymi "Krabicami" je ten,že my máme len dva "kýbliky" na streche a keď hulákame tak hulákame celú cestu (aby nás bolo aspoň počuť,keď nás skrz absencie stroboskopov v maske nie je vidieť),pričom hentí s prepáčením štátni chuji majú aj na bokoch stroboskopy a vždy začnú hučať tesne pred križovatkou prípadne keď sa blížia k autám idúcim pred nimi ? zákon vraví,že máš mať svetelné a zvukové výstražné znamenie zapnuté počas celej jazdy a v ktorúkoľvek hodinu...To,že nehučia po 22:00 je vec internej smernice každej firmy...
Ja však jazdím na DZSke a kýble nepoužívam ? načo?Aby som niekoho priviezol o 5 minút skôr k ujovi doktorovi na vyšetrenie?No môžem to...Zapneš ich a si jednou nohou v base ? takto sa radšej zašijem v kolóne a mám svätý pokoj ? dispečer mi ich môže prikázať,ale ja sa rozhodujem sám či si ich zapnem a preleziem cez zápchy....Vždy je to ešte horšie ísť na "modrú" ako bez ?