Dnes som sa po dlhšej dobe odhodlal kontaktovať desinformačnú linku DPB. ?
Prinášam skrátený prepis rozhovoru (J - ja, I - hlupaňa na infolinke, D - dispečer):
......
J: Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či sú cestujúci na zastávkach na Račianskej ulici informovaní o tom, že už niekoľko desiatok minút nejazdia električky, pretože desiatky až stovky cestujúcich už hodnú chvíľu zjavne bez informácií čakajú na zastávkach.
I: Dobrý. Nóóó, električky jazdia po vozovňu Petržalka normálne.
J: Do Petržalky električky nejazdia.
I: Ale jazdia, ale len po vozovňu Petržalka, odtiaľ pokračuje náhradná doprava.
J: Do Petržalky električky nejazdia a vozovňa Petržalka tiež nemá koľajnice a nejazdia do nej električky. Chcete mi povedať, že z Petržalskej vozovne jazdí do Rusoviec náhradná doprava?
I: Nie do Rusoviec, ďalej od vozovne jazdia autobusy. Jááááááj, počkať, vy ste v Petržalke?
J: Nie, ja som na Račianskej.
I: Ahááááá, tak to som sa pomýlila. Vy teda nečakáte na spoj v Petržalke ale na Račianskej?
J: Už nečakám, radšej som išiel autom, aj keď ma nikto neinformoval a stovky vašich cestujúcich, ktorí vám platia cestovné čakajú na zastávkach bez informácií. Bol ich niekto informovať, resp. po mojom upozornení pošlete jedného dispečera, aby chodil po zastávkach a hovorim im, čo majú robiť?
I: Jáááj. No však cestujúci vidia, že je strhnuté vedenie, tak ich netreba informovať.
J: Vedenie je strhnuté pred zastávkou Komisárky. Ako cestujúci z Detvianskej vidí strhnuté vedenie na Komisárkach? Vy vidíte čo sa deje na ulici 5km od vás?
I: No však ale vidia, že nejazdia električky.
J:To vidia a pravdepodobne čakajú na informácie čo majú robiť ďalej, či ísť autom, taxíkom, náhradným autobusom, alebo o 5 minút im už príde električka. Môj telefonát je o tom, že chcem aby tých cestujúcich išiel niekto informovať.
I: No však jazdia autobusy náhradnej dopravy.
J: Práve som prešiel celú trasu autom od Komisárok po ŽST Vinohrady a nevidel som v žiadnom smere jediný autobus. A ako sa taký cestujúci na zastávke Detvianska dozvie, že má ísť na autobus?
I: Však uvidia cestujúci autobus na zastávke, ten na nich zatrúbi a oni prestúpia.
J: Ale asi ťažko cestujúci na Detvianskej bude počuť a vidieť autobus na Púchovskej.
I: Tak to už je škoda.
J: Tak teda pošlete niekoho, kto pôjde informovať cestujúcich?
I: Ja neviem čo mám robiť, ja som sa to dozvedela len pred chvíľou, prepojím vás na dispečing.
......prepája sa cca 30 sekúnd....
Dobrý deň.
J: Dobrý deň. Na začiatok vám chcem povedať, že pani na infolinke ma sem prepojila, lebo trepala mi niečo o tom, že električky jazdia len po vozovňu Petržalka a niekam ďalej pokračujú autobusy, čiže nie je asi dosť pri zmlysloch a chcem sa opýtať, či niekto informuje cestujúcich na Račianskej o tom, že nepremávajú električky.
Ale veď jazdia autobusy.
J: Teraz som prešiel autom celú trasu a jediný autobus som nevidel.
Ale je tam na ceste jeden zo 75ky sme stiahli.
J: Dobre, ale ako sa to dozvedia cestujúci napríklad na Detvianskej? Pôjde ich niekto informovať?
Nemáme na to kapacity, aby na každej zastávke stál dispečer.
J: Nemusí stáť na každej zastávke, stači keď jedno auto obehne postupne zastávky a povie cestujúcim čo majú robiť.
Dobre, tak keď sa niekto uvoľní tak ho asi pošleme povedať cestujúcim čo sa deje.
J: Super, ďakujem, dovidenia.
....................
Takže toto sú tí odborníci v DPB. Vyorané slepice robia na infolinke a neochotní, nepružní ľudia na dispečingu. ? ? ?
Prinášam skrátený prepis rozhovoru (J - ja, I - hlupaňa na infolinke, D - dispečer):
......
J: Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či sú cestujúci na zastávkach na Račianskej ulici informovaní o tom, že už niekoľko desiatok minút nejazdia električky, pretože desiatky až stovky cestujúcich už hodnú chvíľu zjavne bez informácií čakajú na zastávkach.
I: Dobrý. Nóóó, električky jazdia po vozovňu Petržalka normálne.
J: Do Petržalky električky nejazdia.
I: Ale jazdia, ale len po vozovňu Petržalka, odtiaľ pokračuje náhradná doprava.
J: Do Petržalky električky nejazdia a vozovňa Petržalka tiež nemá koľajnice a nejazdia do nej električky. Chcete mi povedať, že z Petržalskej vozovne jazdí do Rusoviec náhradná doprava?
I: Nie do Rusoviec, ďalej od vozovne jazdia autobusy. Jááááááj, počkať, vy ste v Petržalke?
J: Nie, ja som na Račianskej.
I: Ahááááá, tak to som sa pomýlila. Vy teda nečakáte na spoj v Petržalke ale na Račianskej?
J: Už nečakám, radšej som išiel autom, aj keď ma nikto neinformoval a stovky vašich cestujúcich, ktorí vám platia cestovné čakajú na zastávkach bez informácií. Bol ich niekto informovať, resp. po mojom upozornení pošlete jedného dispečera, aby chodil po zastávkach a hovorim im, čo majú robiť?
I: Jáááj. No však cestujúci vidia, že je strhnuté vedenie, tak ich netreba informovať.
J: Vedenie je strhnuté pred zastávkou Komisárky. Ako cestujúci z Detvianskej vidí strhnuté vedenie na Komisárkach? Vy vidíte čo sa deje na ulici 5km od vás?
I: No však ale vidia, že nejazdia električky.
J:To vidia a pravdepodobne čakajú na informácie čo majú robiť ďalej, či ísť autom, taxíkom, náhradným autobusom, alebo o 5 minút im už príde električka. Môj telefonát je o tom, že chcem aby tých cestujúcich išiel niekto informovať.
I: No však jazdia autobusy náhradnej dopravy.
J: Práve som prešiel celú trasu autom od Komisárok po ŽST Vinohrady a nevidel som v žiadnom smere jediný autobus. A ako sa taký cestujúci na zastávke Detvianska dozvie, že má ísť na autobus?
I: Však uvidia cestujúci autobus na zastávke, ten na nich zatrúbi a oni prestúpia.
J: Ale asi ťažko cestujúci na Detvianskej bude počuť a vidieť autobus na Púchovskej.
I: Tak to už je škoda.
J: Tak teda pošlete niekoho, kto pôjde informovať cestujúcich?
I: Ja neviem čo mám robiť, ja som sa to dozvedela len pred chvíľou, prepojím vás na dispečing.
......prepája sa cca 30 sekúnd....

J: Dobrý deň. Na začiatok vám chcem povedať, že pani na infolinke ma sem prepojila, lebo trepala mi niečo o tom, že električky jazdia len po vozovňu Petržalka a niekam ďalej pokračujú autobusy, čiže nie je asi dosť pri zmlysloch a chcem sa opýtať, či niekto informuje cestujúcich na Račianskej o tom, že nepremávajú električky.

J: Teraz som prešiel autom celú trasu a jediný autobus som nevidel.

J: Dobre, ale ako sa to dozvedia cestujúci napríklad na Detvianskej? Pôjde ich niekto informovať?

J: Nemusí stáť na každej zastávke, stači keď jedno auto obehne postupne zastávky a povie cestujúcim čo majú robiť.

J: Super, ďakujem, dovidenia.
....................
Takže toto sú tí odborníci v DPB. Vyorané slepice robia na infolinke a neochotní, nepružní ľudia na dispečingu. ? ? ?
TeBeCe
http://www.karlovaves.sk/fotogaleria/novy-autobus