Dnes zaujímavá situácia na linke 901: V smere späť do Bratislavy tesne za hranicou pred bistrom Berg nás zastavili slovenskí policajti. Policajt nakukol cez predné dvere, potom prešiel k druhým cez ktoré dovnútra tiež iba nakukol a pustil nás ďalej. To nemohol vidieť všetkých cestujúcich. ?. Čo som videl, 901 dnes jazdila presne, dokonca vo Wolfsthale "môj" spoj niekoľko sekúnd čakal na čas odchodu.
Akú logiku má kontrolovať prechádzajúce vozidlá v smere z Rakúska na Slovensko? Vie niekto či je monitorovaná aj zelená hranica (Kopčianska ul. / Pressburger Strasse) a blízke okolie, príp. cesta pri Bratskej ul. v blízkosti D2 nachádzajúca sa takmer na hranici?
Predpokladám, že na odľahlom mieste "Jelení háj, štátna hranica" pri Dunaji určite nikto nekontroluje. A čo poľná cesta medzi obcou Deutsch Jahrndorf a Rusovcami alebo Trojmedzie? Veď prevádzači zvyknú využívať zelenú hranicu a na poľných cestách medzi Bratislavou a Burgenladnom ako aj Dolným Rakúskom väčšinou závory nie sú. Na miestach kde sa obvykle nenachádzajú žiadni ľudia a nie sú tam ani kamery nemôže byť problém pre prevádzačov odignorovať značku so zákazom vjazdu...
Akú logiku má kontrolovať prechádzajúce vozidlá v smere z Rakúska na Slovensko? Vie niekto či je monitorovaná aj zelená hranica (Kopčianska ul. / Pressburger Strasse) a blízke okolie, príp. cesta pri Bratskej ul. v blízkosti D2 nachádzajúca sa takmer na hranici?
Predpokladám, že na odľahlom mieste "Jelení háj, štátna hranica" pri Dunaji určite nikto nekontroluje. A čo poľná cesta medzi obcou Deutsch Jahrndorf a Rusovcami alebo Trojmedzie? Veď prevádzači zvyknú využívať zelenú hranicu a na poľných cestách medzi Bratislavou a Burgenladnom ako aj Dolným Rakúskom väčšinou závory nie sú. Na miestach kde sa obvykle nenachádzajú žiadni ľudia a nie sú tam ani kamery nemôže byť problém pre prevádzačov odignorovať značku so zákazom vjazdu...
Navyse cielom tejto akcie nie je vyberat pokuty, ale tvarit sa ze nieco robia.
fanatikmhd
Error 0x007 - kto si co "objednal"....ked uz bola TV1, preco sa kupovali stale zrychlovace?
CKD/Tatra pred rozpustenim cerveneho predchodcu europskej unie vyrabalo to, na co malo dielce, a zakaznik si mohol vybrat akurat tak datum dodania. Farbu, ci specifikaciu voza, to proste neslo ako dnes.. Preto T3 v Prahe, Bratislave, Kosiciach ci Ukrajine je fatalne rovnaka (v zaklade po dodani). DP si uz mohlo nalsedne upravovat podla seba. CKD/Tatra prave na tomto krachlo ze i po 6 generacii vozidiel (s pokusom aj so 7mou generaciou (T7B5) ) sa nikam nedostali, nakolko zakaznik chce to, co potrebuje, a nie, co mu ponukaju, a po znovuobnoveni vyroby a hybridnou zastaralou RT6 skoncili zas....opat ziadne riesenie poziadaviek zakaznika, pretlacanie niecoho, co zakaznikovi nevyhovuje....a ide sa...a preto v case dodavok T6/III uz boli vyzbroje aj modernejsie nez nase TV8, ale CKD dodavalo stale to, co malo. Nasledne sa to krylo "My sme si ale take objednali..."
Ono to trochu pripomina vyrok H.Forda - "Môžete si vybrať akúkoľvek farbu na vaše vozidlo, pokiaľ to bude čierna"