Pocul som, ze vraj 8133 uz nestoji pred krasnanmi. Tak neviem, myslel som, ze ju zobrali na rekonstrukciu.
K teme 6617... pocul som, ze bola prehnita a nebude historicak. A na ktorej strane krasnanov sa nachadza? Ked som tam bol v marci, z Racianskej ulice som ju nevidel. Myslel som, ze sa nachadza v ohrade v Jurajovom dvore.
Ja nevidim na plagate kde sa pise ze budu 3 nove historicke vozidla, ale ak je to pravda... mozno okrem 7509 budu historicaky 7837+38... prva historicka T3 bez zrychlovacov. To by vysvetlilo, preco tak dlho stoja. ?
On písal, že 671 má klasické spriahadlá, čo pravda nieje. Ono ťahať 671 prázdne klasické vozne nieje až taký problém(veď aj tak prišli na Slovensko), problémom by bolo to nasadiť do prevádzky s cestujúcimi.
Push Pull s klasickým vozňom jazdí bežné, veď sám je v podstate bežným vozňom, akurát potom nejde využiť Push-Pull efekt. Ale kedže je stále nedostatok 263/381 a radia sa miesto nich 240 a 363 tak sa aj tak obieha celá súprava.
671 sice nemá klasické spriahadlá ale vozne 951 a 051 z ktorých sú súpravy push pull zložené ich majú ? a ako písal Ike bežne sa vo vlakoch z nich zložených prepravujú prázdne klasické vozne
8133 je vyukova, stoji pred kraksnanmi furt, navyse ma spolocnikov 6401, 6607 (vysnivana istymi ludmi), 6617 a spol....a i ked tie uz su "nove" historicke vozidla, stale to nie su elektricky....
navyse, 8133 ma dvoch bratov ktori veteranmi su : 317 a 708(6? 4?) terza z hlavy nedam... 7509 stala dlhe roky bez povsimnutia ci akejkolvek udrzby na 1 kolaji v kraksnanoch...a zapadala prachom. 317 voci nej bola lestena krasavica.....takze len z tohto titulu by som tipoval prave tu T3 (navyse je to aktualne najstarsia seriova T3 v BA v povodnom stave). A t3 od nasadenia 29/30T idu do ustupu. Ci DPB nas chce prekvapit uplne, a ukazat historicku supravu T3 v stave po dosluzeni? teda BUSE, graffity a spol? Verim, ze o 50 rokov to bude rarita...
Až na to, že 671 nemá klasické nárazníky a ani klasické spriahadlo, má automatické spriahadlo. Spriahnuť sa dá, ak sa na spriahadlo nasadí redukcia, na " nárazníky" sa taktiež musí nasadiť redukcia, na ich osadenie treba 2 silné osoby a jednotka nemôže ísť pripojeným vozňom vpred, takže sa musí v konečnej stanici prepriahať, čo by značne predĺžilo pobyt v stanici. Osobne som žiadnu 671 s osobným voznom v bežnej prevádzke nevidel a ani som o tom nepočul. S osobným vozňom jazdí jedna súprava Push-Pull kde chýba vozeň 051, ale aj tá komplikuje prevádzku, ale zase nemá zapriahnutú lokomotívu ktorá by dokázala ovládať riadiaci vozeň, takže sa len prepriahne lokomotíva a netreba šermovať s vozňami.
No, prakticky môže ísť asi len o plnohodnotné zadelenie T3 7509 medzi veterány (teda..bol spravený lak? ) vozy 203 a 101 sú stále v Brne, to čo máme ostáva nezmenené, na 6MT by sa muselo robiť od 2001 aby bola dodnes hotová....a nič iné neostáva..alebo dakto našiel novú letnú záhradku z GANZ 1-5 v pôvodnom stave vrátane podvozkov?
Hej stáva sa to dosť často, že R aj OS čakajú na REX z Viedne. Včera konkretne prišiel REX 2528 na hlavnú až 20:01 čiže vlaky meškali do 10 minút. Čo sa týka EC vlakov tam je úplne normálne, že keď rýchliky na Košice/Zvolen čajkajú na EC, meškajú 10 až 20 minút a OS aj oveľa dlhšie hlavne tie na Záhorie.
Jasne, jednotne pravidla su zaklad, ide len o to, ake by mali byt
Povinnost DPB to urcite nie je. Zaujem ale podla mna ano. Pozri sa, organizatorovi koncertu moze byt srdecne jedno ci ludia pridu autami, alebo MHD. Mestu a DPB by vsak malo zalezat na preferencii MHD.
malo by mi to ponúknuť najefektívnejšie spoje, alebo oba varianty. Z pohľadu bežného užívateľa predsa nemôžem tušiť že sa tam dá cestovať jedným prestupom. Ale mne tento variant neponúklo vôbec a zďaleka to nie je jediná mucha vo vyhľadávaní. Keď nájdem ďalšie (už si nepamamätám), napíšem.
martin9171
http://imhd.sk/ba/galeria-media/108/zastavky/14597/Novy-zastavkovy-oznacnik.html?&ref=ba%2Fgaleria%2F108%2Fzastavky.html%3F
Mám pocit že som ho tu nikdy nevidel.