No cestovať na stanicu cez Štefanovičovu pohodlne električkou bez prestupu je fajn. Neviem či niekto niekedy išiel v nedeľu večer alebo v piatok popoludní z/na stanicu tak L1 a 2 boli naozaj natrieskané. Mimochodom bolo povedané, že akonáhle sa otvorí Štúrová ulica, linka X13 úplne zanikne, čiže de facto by sa človek z Petržalky dostal električkou do mesta a nemal by kde prestúpiť na iný spoj a preto by ostal sedieť v L1 a išiel pekne tam, kde mu treba. A tiež si myslím, že na Obchodnej ulici sa pohybuje veľa Petržalčanov.
L3 alebo 8 do Petržalky ? Dobrý nápad, najmä ako spojenie Trnavského mýta z Petržalkou cez Špitálsku , len ja by som asi zvolil variant, aby L9 bola presunutá do Petržalky a aby prišla na stálo L6 z Karlovky ku ŽST Vinohrady, tak ako chodila pred rozkopaním Jesenského. Zabezpečil by sa kvalitný spoj jednak Trnavského mýta z Petržalkou, stále by bol zabezpečený spoj s Karlovou Vsou (L4) a takisto by sa z Karlovky L6 posilnila doprava aj do Rače.
L3 alebo 8 do Petržalky ? Dobrý nápad, najmä ako spojenie Trnavského mýta z Petržalkou cez Špitálsku , len ja by som asi zvolil variant, aby L9 bola presunutá do Petržalky a aby prišla na stálo L6 z Karlovky ku ŽST Vinohrady, tak ako chodila pred rozkopaním Jesenského. Zabezpečil by sa kvalitný spoj jednak Trnavského mýta z Petržalkou, stále by bol zabezpečený spoj s Karlovou Vsou (L4) a takisto by sa z Karlovky L6 posilnila doprava aj do Rače.
810zssk
Elektrickou z Petrzalky cez Stefanovicovu na stanicu pojde len uplny masochista.