Reply on: 810zssk #209049:
No pozrel som si tu diskusiu ved len tvoje statusy vsetci odlajkli nadol cize asi argumentovat nevies...a to ad hominem ci co tu pises na techopola tak si zacal ty stym slovom v mojej diskusii..takze uz nemel a dobre si precitaj co si tu vsetko popisal...a jake hatlaniny zase píšeš tu sme na slovenskom fore nie na bukanirskom...tak sa to uz nauc..a technopol este ktomu co si napisal ze samo vie vsetko popytal som sa kolegov.sotousov a kamaratov a ked som kukol jeho profil tak uz som dostal odpoved..a ta mi stacila ci k teme klima aj k tým hatlaninam co pise.? aj to ZSSK Zostal Som Stale K....M.pekny den
723.6
1. Urbanway - do priestoru naproti druhým dverám má lícovať priestor pre vozík a kočík, rozšírený ešte o kúsok smerom ku kabíne šoféra. Prečo tam natrepali o jeden rad sedadiel viac? Nemohli použiť rovnaké rozmiestnenie ako pri Citelisoch?
2. Autobusy SOR - zbytočne veľa sklopných sedadiel, úzky priestor v kĺbe, žiadny priestor na státie ako majú MBCC, Ik435 a Karosy taký "výklenok" naproti 3. dverám.
3. Trolejbusy Škoda 30/31Tr. Takmer žiadny priestor na státie, všetko iba v uličkách a dverách. Jediný vyhradený priestor kde sa dá stáť bez kolízie s vystupujúcim je miesto vyhradené pre kočík, resp. vozíčkara. Toto čo predviedol DPB pri trolejbusoch je vrcholná ukážka diletantizmu a totálnej ignorancie voči cestujúcim.
Oháňajú sa trendom, že je moderné mať viac miest na sedenie, no iba kvôli 3-5 blbým miestam na sedenie to vôbec nestojí za to sprzniť 150 autobusov a 100 trolejbusov, ktoré tu budeme mať ešte nejaký čas, teda hlavne trolejbusy by mali vydržať aj raz toľko ako autobusy. Takže zas sa budeme modliť aby už vypadli tie vozidlá čo máme do šrotu a aby prišlo aj niečo normálne v čom sa bude dať aj postáť počas cesty.