Vie mi niekto povedať, že čo za vola, alebo volov v DPB odsúhlasuje prevedenie interiéru v obstarávaných vozidlách.
1. Urbanway - do priestoru naproti druhým dverám má lícovať priestor pre vozík a kočík, rozšírený ešte o kúsok smerom ku kabíne šoféra. Prečo tam natrepali o jeden rad sedadiel viac? Nemohli použiť rovnaké rozmiestnenie ako pri Citelisoch?
2. Autobusy SOR - zbytočne veľa sklopných sedadiel, úzky priestor v kĺbe, žiadny priestor na státie ako majú MBCC, Ik435 a Karosy taký "výklenok" naproti 3. dverám.
3. Trolejbusy Škoda 30/31Tr. Takmer žiadny priestor na státie, všetko iba v uličkách a dverách. Jediný vyhradený priestor kde sa dá stáť bez kolízie s vystupujúcim je miesto vyhradené pre kočík, resp. vozíčkara. Toto čo predviedol DPB pri trolejbusoch je vrcholná ukážka diletantizmu a totálnej ignorancie voči cestujúcim.
Oháňajú sa trendom, že je moderné mať viac miest na sedenie, no iba kvôli 3-5 blbým miestam na sedenie to vôbec nestojí za to sprzniť 150 autobusov a 100 trolejbusov, ktoré tu budeme mať ešte nejaký čas, teda hlavne trolejbusy by mali vydržať aj raz toľko ako autobusy. Takže zas sa budeme modliť aby už vypadli tie vozidlá čo máme do šrotu a aby prišlo aj niečo normálne v čom sa bude dať aj postáť počas cesty.
1. Urbanway - do priestoru naproti druhým dverám má lícovať priestor pre vozík a kočík, rozšírený ešte o kúsok smerom ku kabíne šoféra. Prečo tam natrepali o jeden rad sedadiel viac? Nemohli použiť rovnaké rozmiestnenie ako pri Citelisoch?
2. Autobusy SOR - zbytočne veľa sklopných sedadiel, úzky priestor v kĺbe, žiadny priestor na státie ako majú MBCC, Ik435 a Karosy taký "výklenok" naproti 3. dverám.
3. Trolejbusy Škoda 30/31Tr. Takmer žiadny priestor na státie, všetko iba v uličkách a dverách. Jediný vyhradený priestor kde sa dá stáť bez kolízie s vystupujúcim je miesto vyhradené pre kočík, resp. vozíčkara. Toto čo predviedol DPB pri trolejbusoch je vrcholná ukážka diletantizmu a totálnej ignorancie voči cestujúcim.
Oháňajú sa trendom, že je moderné mať viac miest na sedenie, no iba kvôli 3-5 blbým miestam na sedenie to vôbec nestojí za to sprzniť 150 autobusov a 100 trolejbusov, ktoré tu budeme mať ešte nejaký čas, teda hlavne trolejbusy by mali vydržať aj raz toľko ako autobusy. Takže zas sa budeme modliť aby už vypadli tie vozidlá čo máme do šrotu a aby prišlo aj niečo normálne v čom sa bude dať aj postáť počas cesty.
Mike
V Indií zasa korenia prevažnú väčšinu jedál, aby im to chutilo v tom teple a aby boli dobre stráviteľné. Nemyslím si že aj my by sme mali keď je vonku nad 30 úplne všetko koreniť...
Keby u nás od narodenia boli letá ako je toto a klíma bola pustená v úplne všetkých budovách a inštitúciach na 18 stupňov, ako aj vo všetkých prostriedkoch verejnej dopravy, tiež by si na to ľudia zvykli, a časom by im to pripadalo bežné, si myslím..