Tak aby sotousovia neplakali, ze len kritizujem vodicov neschopnch zapnut klimu, tak dnes vodic 1823 (ano, tej, kde je klima pre minibus za 1 cent) ju mal pustenu perfektne - vo voze bolo prijemne chladno (nie velmi, nie malo) a vobec ta klima nehucala viac ako v novsich SORoch/troloSORoch ?
Presne TAK si predstavujem, ako by klima mala ist v busoch
... pritom by stačilo tak málo, aby sa na L6 nastavilo (rovnako ako na L901), že po odchode z Chatáma sa prehodí cieľ na NENASTUPOVAŤ. Ale možno to na nových PP nejde, alebo to obsluha nevie.
Rozmýšľal som nad tým a mohlo by to byť kľudne takto:
- odch. 3 z Rače: 04 14 24 34 44 54
- odch. 5 z Rače: 09 19 29 39 49 59
- odch. 6 z Mosta SNP: 02 12 22 32 42 52
A bol by preklad aj smerom do Dúbravky. Otázne je či by vozom 30T stačilo na obrat 5 min. pod mostom. A tiež je pravda že ľudia neskutočne zmätkujú na výstupišti 6ky, chvíľu trvá než ich vodič dostane z voza, aj tých čo práve nastúpili a označili si lístok. Snáď sa to postupne naučia že tam je konečná...
To sa vážne nedalo v CP v smere do Dúbravky spraviť tak, aby linky 4, 5 a 6 cez pracovné dni nešli z Karlovky do Dúbravky hneď po sebe? Idú každú minútu a potom dlho nič. Aspoň o niečo lepšie je to v opačnom smere a ako-tak sa podarili víkendové preklady.
ale pokial si dobre pamatam tak je to v rozpore zo zmluvou s mesto Bratislava. Aspon co sa za Durkovkseho podpisovalo to velke rozsirenie.
Tam bol klauzula, ze pri jednom pristresku musi byt reklamna plocha na strane z ktorej neprichadzaju vozidla MHD, ak su dva tak musia byt k sebe zrkadlovo otocene. Takto nejak si to matne pamatam.
Ámos
Tam bol klauzula, ze pri jednom pristresku musi byt reklamna plocha na strane z ktorej neprichadzaju vozidla MHD, ak su dva tak musia byt k sebe zrkadlovo otocene. Takto nejak si to matne pamatam.