Trolejbusy sa neumývajú, lebo je v rekonštrukcii umyvárka. Dúfam, že ju stihnú dokončiť skôr, než zistia, že aj keď sa vozidlá neumývajú, tak všetko vlastne aj tak funguje. ?
Alebo rovno pre DPB. V sobotu som sa vrátil z výletu a (síce netradične) vystúpil na Železnej studničke a pripadal si, ako keby som sa vrátil v čase. Na dvoch poradiach 212 14Tr, na 207 14Tr, do toho obligátnym vysávačovým akustickým prejavom vošla plynová Karosa.
A inak mám podozrenie, že Trolosorky sú špinavé ešte od zimy. Teda minimálne podľa "tónovania" skiel na dverách.
- A čo by sme získali spojením 2X K2S? Vysokopodlažné vozidlo o dlžke 45 m? Kde by jazdilo?
- Tak to by sme mali využitie pre 4 - 6 ks K2S. Čo so zvyškom?
- Ak by takéto vozidlá mali jazdiť aj inde, než po rovine, bolo by treba okrem vloženého NP článku prekopať celú koncepciu - aspoň jeden podvozok pod klbom hnací. A kto bude tolko investovať do starých vrážd?
- Ak miesto "odpredať" povieš "darovať" (napr. do Sarajeva), budem súhlasiť. Kto by si kupoval staré vraždy?
- Prečo ti vadia kratšie NP vozy?
Presne. Predpokladam ze rano ked bolo celkom chladno prepol na kurenie a potom sa oprelo slnko a ostalo vo vozoch teplo.
Mozno na to vodic aj zabudol, ze to ma ist prehodit. Ale urcite je ucinejsie sa rozculovat na webe ako ist za vodicom a slusne sa ho spytat, ci s tym nevie nieco urobit.
? ved to uz som ti vravel. Doplnit mnohoclenne riadenie a spojit 2xK2S, ale si ma vysmial ?
dalsie riesenia su
K2S by dalej mohli vyuzit na posilovu L6, len spickove poradia, vtedy by total VP nevadilo, kedze len doplnaju kapacitu a dana relacia ma NP spoj.
K2S doplnit strednym NP clankom. Z tychto sa mi tato najmenej paci.
Odpredat a zakupit nove NP vozy.
Kupovat NP vozy v kapacite K2S sa mi tiez moc nepaci. To radsej vymysliet ako kapacitnejsie vozy naplnit. Umiestnenim P+R parkovisk, predlzenim trate (L2 po Tomasikovej k Rožňavskej - obytne a administrativne subory), prehodenim konecnych.
To je odpadové teplo zo zrýchľovača!! Zaujmalo by ma v akej polohe bola páka ktorou sa to reguluje. Je pri druhých dverách. Pokiaľ ju nejaký fiškál dal hore tak tam mohlo byť teplo až až. Pokiaľ bola dole tak s tým už nejde moc spraviť.
A čo sa týka elektrického kúrenia - to predsa nejde zapnúť, to je na dialku ovládané dispečingom!! Teda samotný prepínač v kabíne ide zapnúť, ale nič to nebude robiť. Preto je v tých vozoch zrána docela zima...
To teplo nejde od vykurovacích telies ale pochádza z odporovej výzbroje vozidla a dá sa použiť na vykurovanie salónu cestujúcich.Pri stredných dverách je umiestnená páka klapky ktorou sa prepína či má ísť odpadové teplo do priestoru salóna cestujúcich alebo von pod vozidlo. Zjavne je buď páka zle prestavená alebo je závada na klapke pod vozidlom.Teda vodič nezapol kúrenie ako si mnohý myslia.Treba sa sťažovať na DPB a nezabudnúť v sťažnosti uviesť číslo vozidla nie linky!
teplo z podvozku?... a v T3 id eodkiaľ kúrenie?.. spod sedadla ak sa nemýlim... neviem presne ktoré a fúka ten vzduch riadne... takže niektorí aj kúrenie majú zapnuté... počas horúčav
Zeby to bolo sposobene tym, ze to teplo ide s podvozku ? Teda od rozhorucenych brzd ? A nie ze sa kuri. Fakt si myslite ze vsetci vodici su debili a budu kurit ked je vonku 30 stupnov ?
mark178